اقدامات ویژه بیمارستان مسیح دانشوری همزمان با افزایش تعداد بیماران کرونر


به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری فارس ، جلسه فوق العاده شورای علمی بیمارستان مسیح دانشوری همزمان با موج پنجم و افزایش توصیه های بیمار برای تاج اورژانس این مرکز به ریاست دکتر ولایتی و با حضور معاونین و مسئولان مختلف برگزار شد. محفظه ها

در این جلسه فوق العاده بررسی و بسیج کلیه امکانات و تجهیزات مرکز جهت ارائه حداکثر خدمات پزشکی به هموطنان در دستور کار قرار گرفت.

راه حل هایی برای ارائه خدمات بیشتر و مطابق با شرایط جدید به دلیل سه برابر شدن تعداد مشتریان در هفته گذشته در پیک پنجم ویروس کرونا وی از حساسیت خاصی برخوردار است و در این جلسه مورد بحث قرار گرفت.

استانی ، ضمن تأکید بر حضور فعال همه قاب به منظور پاسخگویی سریع و سریع به بیماران ، پزشکان و پرستاران بر حداکثر استفاده از امکانات موجود در خدمات و درمان تأکید کردند و گفتند: بیماران باید هم در جهت اولیه و هم بیمارانی که توسط سایر بیمارستانها ارجاع می شوند معالجه شوند و خود را از درمان محروم نکنند. به کمبود بیمه یا هزینه ها.

ولایتی می گوید: از آغاز فوران تاج ، بیمارستان مسیح دانشوری به طور جدی درگیر شده است خط پیشروی مبارزه با این ویروس وجود دارد و اقدامی در حال انجام است و اکنون باید با تمام قدرت و پشتیبانی کادر پزشکی بر روی این مسئله مهم متمرکز شود که هیچ مشتری از هر نوع و با هر حادتی نباید بیمارستان را بدون دریافت خدمات پزشکی ترک کند و شرکت کنندگان باید مراقبت های لازم را برای به دست آوردن و در صورت لزوم ، بستن بیشترین تعداد مشتری در بیمارستان انجام دهند.

بیشتر بخوانید  ادامه کاهش قیمت طلا و سکه | پیش بینی بازار طلا فردا 3 اردیبهشت

وی از تلاش مدافعان بهداشت در سراسر کشور به ویژه همکاران بیمارستان مسیح دانشوری که دلسوزی و کوشش ، مقاومت ، استقامت و مبارزه را نشان دادند ، تقدیر و ابراز امیدواری کرد به محض از بین رفتن ویروس ، سلامتی و آرامش به جامعه بازگردد.

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید