اقدامات معاونت برنامه ریزی منابع انسانی دفتر مطابق با سند تحول قضایی



رئیس دفتر برنامه ریزی و انتصاب قوه قضائیه برای منابع انسانی و فرهنگ مهمترین اقدامات و فعالیتهای این سرویس را مطابق با سند تحول قوه قضائیه تشریح کرد.

به گزارش ایسنا ، به نقل از قوه قضاییه ، مهران مهدی پور درباره ماموریت های این دفتر در زمینه برنامه ریزی توضیح داد: “توسعه سیستم برنامه ریزی معاون منابع انسانی وزیر” ، “بهبود و بهبود فرایندهای موجود معاونت” ، “بهینه سازی و به روزرسانی سیستم های مبتنی بر داده” و “ایجاد سیستمی برای نظارت و ارزیابی فعالیت ها و فرایندهای معاون منابع انسانی یکی از مأموریت های اصلی این دفتر است.

رئیس دفتر برنامه ریزی و انتصاب قوه قضاییه در امور منابع انسانی و امور فرهنگی با تأکید بر اجرای مفاد سند تحول قوه قضائیه در هنگام اجرای برنامه های معاون وزیر ، از تشکیل کمیته اجرایی خبر داد. برای تحول در قوه قضائیه به منظور نظارت بر روند برنامه های مربوط به سند تحول ، جلسات منظمی را با مقامات معاون واحد منابع انسانی مدیر تماس گرفت.

مهدی پور همچنین خاطرنشان کرد: در سند تحول قضایی 12 برنامه و اقدام تحت مسئولیت معاون منابع انسانی ذکر شده است و در بسیاری از برنامه های این سند این معاون نیز به عنوان یک شریک شرکت می کند. در همان زمان ، مطابق با برنامه ها و مأموریت های ذکر شده ، گزارش اقدامات واحدهای علی البدل ، براساس سند تحول قضایی ، به طور مداوم دریافت و به مقامات مربوطه ارائه می شود.

رئیس دفتر برنامه ریزی و کارکنان معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری با تشریح سایر اقدامات این سرویس ، به طراحی ، تدوین و برنامه ریزی برای اجرای “سیستم فناوری اطلاعات در سطح معاونت” اشاره کرد. “، و با بیان اینکه این طرح ساماندهی و یکپارچه سازی سیستم های موجودیت یکی از اهداف اصلی است ، خاطرنشان کرد: در همین راستا کارگروه ویژه ای تشکیل شد که آسیب شناسی سیستم های جایگزین را نیز بررسی می کند.

بیشتر بخوانید  21 کشته در حملات روسیه به خارکف / فیلم

مهدی پور با اشاره به ماموریت پرسنلی در زمینه مدیریت منابع انسانی ، یکی از اصلی ترین م componentsلفه های مدیریت منابع انسانی را استفاده از ظرفیت منابع انسانی به عنوان سرمایه های سازمانی و در توضیح اقدامات انجام شده در این دفتر خواند ، گفت: در حوزه کارکنان ، این دفتر می تواند بهترین استعدادها و نخبگان دادگستری را شناسایی و استفاده کند ، ر headsسای ذی صلاح قوه قضائیه را شناسایی و توانمند سازد ، سیستم مدیریت جانشینی ایجاد کند و سیستم نظارت و ارزیابی صلاحیت های دادگستری را ایجاد کند. دادگستری

وی با تشریح اقدامات م effectiveثر و اساسی انجام شده در حوزه کارکنان ، از تدوین “الگوی صلاحیت مدیران” و “پیش نویس رویه اجرایی دستورالعمل های کارکنان مدیریت در دادگستری” خبر داد.

رئیس دفتر برنامه ریزی و انتصاب معاونان قضایی در امور منابع انسانی و امور فرهنگی با تشریح این مدل اظهار داشت که “بانک اطلاعات مدیران قضائی” و “شبکه بهترین نخبگان و استعدادهای قضایی” مطابق با کد از طریق ایجاد و راه اندازی این دو سیستم ، شناسایی ، انتخاب و تعیین روسای قوه قضائیه براساس اطلاعات جمع آوری شده و براساس مدل انجام می شود.

مهدی پور افزود: نظرات و نظرات کلیه مدیران در صف و کارکنان دادگستری درباره پیش نویس روش و مدل صلاحیت مدیران مطابق با استانداردهای علمی به دست آمده و در حال بررسی است.

وی در پایان سخنان خود گفت: طبق انتظارات مقام معظم رهبری مبنی بر آموزش رهبران ذی صلاح برای سطوح ارشد و میانی دادگستری و اداری و انتصاب نیروهای م ،ثر ، جهادی ، با فضیلت و صالح در مسئولیت ها ، این خدمات انتصاب کارکنان و آموزش مدیران واجد شرایط است. “در مورد دادگستری و استقرار یک سیستم جانشینی با همکاری مراکز تحقیقاتی و سایر بخشهای سازمانی مرتبط ، در دستور کار خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید  22 ایده دکوراسیون آشپزخانه به سبک بوهمین | یه آشپزخونه زیبا و منحصر به فرد

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید