مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اقدامات مدیران خوزستان باید فوراً مورد توجه قرار گیرد.

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


سعید بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت:و وی در خصوص مطالبات مردم خوزستان و لزوم جدایی مردم از شورشیان به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: یکی از دستورات امیرالمومنین این امر باعث ایجاد رفاه برای همه مردم می شود ، در این صورت استانهایی که مردم در آن زندگی می کنند تفاوت ندارند ، زیرا یکی از وظایف دولت ارائه خدمات به آنها است.

وی افزود: مردم خوزستان از حقوق مشابه سایر ایرانیان برخوردارند و لازم است مسئولان مربوطه در مناطقی که مشکل وجود دارد برای مردم فکر و کار کنند.

نماینده پاکدشت ج مجلس تکرار شد خوشم می آید نه اینکه 42 سال پس از انقلاب اسلامی ، خبری می شنویم که در 700 روستا آب آشامیدنی وجود ندارد که به هیچ وجه موجه نیست.

بشیری گفت: طبق قانون اساسی ، اگر یک مقام وظایف و مسئولیت های کوتاهی دارد ، باید پاسخگو باشد و همچنین باید به او واگذار شود تا عمل کند. توضیح دادن. بنابراین ، مجلس از مقامات ذیربط به ویژه قوه قضائیه می خواهد که هر استانداری که از خدمات رسانی به مردم ایران به ویژه مردم خوزستان غفلت کرده یا کوتاهی کرده و خدمات کافی به مردم ارائه نکرده باشد ، تحت درمان قرار گیرد. به طور قانونی

وی تأکید کرد که خواسته های مردم خوزستان باید پیگیری شودعرض وی افزود: مقامات هیچ دلیلی برای آزار و اذیت مردم ندارند ، وی افزود: “ما کار جنایتکاران و خرابکاران را محکوم می کنیم و محکوم می کنیم که هیچ بهانه ای برای این کار وجود ندارد.”

بیشتر بخوانید  ترور نافرجام نماینده قانونی سفارت ایران در بغداد / + عکس

نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: آنها حق اعتراض و شکایت از مشکلات و عدم عملکرد مسئولان را دارند. با این وجود ما صف مردان را از خائنین جدا می کنیم. مجلس موافقت می کند که خواسته های مردم خوزستان را پیگیری کند و ما هرچه در توان داریم انجام می دهیم. از آنجا که مردم نگهبان این سیستم هستند و مشکلات آنها باید حل شود ، ما کوتاهی ها ، تخلفات و عدم خدمات رسانی مسئولان را نمی پذیریم و اعتراض مردم به این مسائل را حق قانونی آنها می دانیم ، اما خرابکاری و اقدامات مجرمانه مورد تأیید نیست. . که محکوم می کنیم.

پایان پیام /


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *