افشاگری جورجینا، نامزد رونالدو؛ زندگی در انبار!جورجینایی که نمی‌شناسید!



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شما نیوز: مدت زیادی است که طرفداران کریستیانو رونالدو و شاید بیشتر از آن طرفداران نامزد ستاره پرتغالی منتظر مستندی از زندگی جورجینا رودریگز هستند که از نتفلیکس پخش می شود. به گفته مسئولان این شبکه، قسمت اول این برنامه باید 7 دی ماه منتشر شود. این سوالی است که نامزد کریستیانو رونالدو آن را تایید کرد و حالا جزئیات متعددی از قسمت اول این مستند به بیرون درز کرده است.

زندگی سخت و فقیرانه

در اولین قسمت از برنامه، نامزد 27 ساله آرژانتینی رونالدو از روزهای سخت خود در مادرید می گوید. او اشاره می کند که پولی برای تامین سرمایش و گرمایش نداشت و در زمستان مجبور بود یخ بزند و در تابستان «سرخ کردن»!

جورجینا که در اوایل نوجوانی به تنهایی به پایتخت اسپانیا سفر کرد، به عنوان فروشنده در این شهر کار می کند. حالا او با هوادارانش در مورد تبدیل زندگی فقیرانه به زندگی مرفه صحبت می کند. جورجینا می گوید: «وقتی به مادرید رسیدم خیلی سخت بود. دنبال یک آپارتمان ارزان می گشتم. بالاخره یه جایی گرفتم که انباری بود و ماهی 250 پول اجاره دادم. از سرما در زمستان و از گرما در تابستان یخ زدم. زندگی من از روزی که کریستیانو رونالدو را دیدم تغییر کرد.

ماجرای دیدار جورجینا با رونالدو، ستاره این روزهای منچستریونایتد نیز در نوع خود جالب است; او زمانی با کریستین آشنا شد که در یکی از شعبه های برند معروف گوچی با حقوق 10 پوند در ساعت به عنوان فروشنده مشغول به کار بود و از آن زمان به گفته خودش زندگی اش تغییر کرد. جورجینا که در قسمت‌های بعدی سریال اتفاق می‌افتد، بار دیگر طرفداران زندگی‌اش را با ماشین‌های اسپورت رونالدو، یک قسمت و سپس باله، حرفه مورد علاقه‌اش، شوکه خواهد کرد. قسمت اول بر داستان این است که چگونه او به عنوان یک جوان فقیر که قادر به پرداخت هزینه نبود، زنده ماند. رودریگز در پیامی از 30 میلیون دنبال کننده خود در اینستاگرام گفت: “این مسائل به اینجا ختم نمی شود، اما این تازه شروع داستان است.”

بیشتر بخوانید  فهرست دارایی‌های رئیس جمهور فرانسه منتشر شد

او همچنین به هواداران گفت که «من جورجینا هستم» یک فیلم شش قسمتی است که قسمت اول آن به مناسبت تولد 28 سالگی او 27 ژانویه اکران می شود. او با اشاره به خیابان معروف سرانو در مادرید با یادآوری زمانی که در یکی از مغازه های این خیابان می فروخت، گفت: قبلا در سرانو کیف می فروختم اما اکنون کلکسیون کیف های خودم را دارم.

در جاهای دیگر، جورجینا هدایایی را به سازمان های غیردولتی جوان اسپانیایی که با نامزد رونالدو کار می کنند، می دهد. او هدایای خود را برای کریسمس 2020 بین کودکان فقیر توزیع می کند و سپس با هواپیمای شخصی کریستیانو رونالدو به ارزش 20 میلیون به پایتخت اسپانیا بازمی گردد. جورجینا رودریگز با چشمان اشک آلود نامه یکی از این کودکان بیچاره را برای خود می خواند: «جورجینا، تو انسانی با قلب بزرگی. او که این روزها دوباره باردار است، درباره کمک به این کودکان نیازمند به نتفلیکس گفت: «خیلی مهم است که فراموش نکنم از کجا آمده ام. هر بار که به بچه ها فکر می کنم، همیشه احساساتی هستم.»

جورجینا، تو نمی دانی!

جورجینا که قرار است در ماه آوریل یک پسر و یک دختر دوقلو به دنیا بیاورد، گفت: “بسیاری از مردم نام من را می دانند، اما من را نمی شناسند.”

نتفلیکس نیز این برنامه را وارد شبکه های مجازی خود کرده است تا خیلی ها برنامه معروف کارداشیان را که از این رسانه پخش می شد به خاطر بسپارند. برخی از تهیه کنندگان نتفلیکس می گویند: “ما تمام روزهای خود را با جورجینا گذراندیم و از واقعیت شگفت انگیز، رویاها، آرزوها و جزئیات زندگی او فیلمبرداری می کردیم.” در این قسمت ها، ما واقعاً می دانیم که جورجینا رودریگز واقعی کیست. «27. در ماه ژانویه، علاوه بر پرتره احساسی زنی که پشت عکس ها، استوری های اینستاگرام و تیترهای رسانه ها پنهان شده بود، جنبه شخصی تری از زندگی او را نشان دادیم.

بیشتر بخوانید  پایان تلخ نمایندگان بوشهر در دسته اول کشور


دیدگاهتان را بنویسید