افسر ارشد ارتش: ما اجازه نمی دهیم کسی به تمامیت ارضی کشور حمله کند


 ارتش

MeetNews – دریادار حبیبولا سیاری روز یکشنبه در آغاز پانزدهمین دوره نبرد مقدماتی نیروهای نخبه کشور که در مرکز شهدای ارتش 01 برگزار شد ، گفت: “شما نخبگان کشور و آینده سازان هستید.” هر کشور برای پیشرفت و توسعه و به ویژه برای توسعه پایدار به دانش و دانش منتشر شده توسط نخبگان این جامعه متکی است.

وی افزود: از نخبگان جامعه انتظار می رود برای توسعه و تأمین آینده کشور به گونه ای عمل کنند که این هدف مقدس محقق شود. آینده سازان و نخبگان کشور و شما که نخبگان این مرکز آموزشی هستید ، باید فکر کنید که آینده کشور به تلاش شما بستگی دارد.

دریادار ادامه داد: انتظار شما از نخبگان در زمینه ها ، رشته ها و علوم مختلف ، اقدام و تضمین آینده کشور است ، زیرا این یک واقعیت مسلم است. انتظارات شما تلاش برای آینده کشور است ، به همین دلیل نام این دوره را سیستم ذخیره می نامند. رژیم جمهوری اسلامی ایران شما را ذخیره خود می داند که آینده کشور را با تلاش در زمینه های مختلف تضمین می کند و موقعیت های کشور را در صحنه بین المللی بالا می برد و ارتقا می دهد.

معاون هماهنگ کننده ارتش ادامه داد: آنچه امروز رهبری بر آن تأکید دارند ، توسعه علم ، دانش و تحقیقات نخبگان است. بنابراین ، انتظارات جامعه ایران از شما نخبگان این است که شما به عنوان ذخیره نظام ، داوطلبانه در مسیر پیشرفت ایران حرکت کنید.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران موفق و سربلند هستند ، ادامه داد: نیروهای مسلح که با افتخار 8 سال دفاع مقدس را پشت سر گذاشته اند و امروز چنان قدرتی دارند که می توانند در مقابل هر دشمنی ایستادگی کنند و به هیچکس اجازه نمی دهند حمله کردن “این منافع و تمامیت ارضی کشور را نمی دهد.

دریادار سیاری افزود: نیروهای مسلح که مأموریت آنها حفظ تمامیت ارضی و پاسداری از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است ، باید م theلفه های توانایی جنگی خود را در برابر تهدیدات آینده توسعه دهند تا با اطمینان بگویند که هیچ دشمنی مجاز نیست حمله به منافع و یکپارچگی کشور.

بیشتر بخوانید  ناآرامی‌ها در اکوادور؛ حمله افراد مسلح به یک شبکه تلویزیونی

معاون هماهنگ کننده ارتش ادامه داد: ما این را به عنوان یک عامل بازدارنده می گوییم که باید بسیار توانمند و دارای تجهیزات و آموزش دیده و واجد شرایط باشیم و از طرف دیگر ، همه افراد جامعه باید آماده دفاع باشند که هیچ دشمنی نمی تواند اجازه دهد حمله به کشور ما. “تسلیم نشوید. اگر ما قدرتمند باشیم و قدرت بازدارندگی بالایی داشته باشیم ، جهان به جمهوری اسلامی به عنوان یک ملت سربلند و انقلابی تکیه خواهد کرد ، که خدا را شکر امروز نیروهای مسلح ما هستند.
وی ادامه داد: ما در حفاظت مقدس و فراتر از آن تجربه ارزشمندی داریم. ما به م componentsلفه های جنگ در ارتش توجه ویژه ای داشتیم. یکی از مهمترین م componentsلفه های مبارزه موثر با منابع انسانی ، عشق ، ایمان و علاقه است ، کسانی که ایستاده اند و در برابر دشمن قرار می گیرند.

دریادار سیاری گفت: یکی دیگر از م componentلفه هایی که باید به آن پرداخته شود ، بحث تهیه تجهیزات مدرن ، به روز و پاسخگو است. ما باید سعی کنیم تجهیزات را به عنوان یکی از ملفه های توانایی رزمی و بازدارندگی به روز و مناسب برای تهدیدهای آینده نگه داریم ، زیرا با تجهیزات قدیمی نمی توان ادعا کرد که توانایی رزمی ما بالا است.

معاون هماهنگ کننده ارتش افزود: امروز صحنه های جنگ تغییر کرده است ، میادین قدیمی وجود دارد ، اما میادین جدیدی به آن اضافه شده است ، بنابراین برای مناسب بودن این میادین باید تجهیزات را تهیه و تهیه کنیم و از دنیا عقب نمانیم. . “و هر روز اخبار مربوط به دستاوردهای مختلف ارتش در زمینه دفاع زمینی ، هوایی ، دریایی ، زیرآبی و هوایی را می شنوید و می بینید.

بیشتر بخوانید  نماینده مردم ساوه در مجلس: اعضای کابینه سیزدهم باید در اسرع وقت معرفی شود- اخبار مرکزی - اخبار استانها تسنیم

وی با تأکید بر اینکه تجربه و پیشرفت کار آسانی نبوده است ، گفت: تلاش زیادی در این راستا انجام شده است. ما به سمتی حرکت کرده ایم که در آن نه تنها نمی توانیم از دنیا عقب بمانیم ، بلکه حتی می توانیم جلو بیفتیم. اگر امروز جلو نباشیم و قدرتمان مطابق با علم مدرن نباشد ، مطمئناً شکست خواهیم خورد.

دریادار سیاری افزود: امروز ما در مناطق جدید حرف داریم و ادعا می کنیم در همه زمینه ها موفق هستیم. ببینید که ما در هواپیماهای بدون سرنشین ، هوش مصنوعی و سایر زمینه ها چقدر پیشرفته هستیم. تلاش کردیم و جایگاه خوبی داریم.

معاون هماهنگ کننده ارتش خطاب به نخبگان کشور گفت: امروز ارتش انتظار دارد شما از علم ، دانش ، تحقیق و توانایی های خود برای پیشرفت در تولید فن آوری مدرن و پاسخ به تهدیدهای آینده استفاده کنید. تاکتیک های فرمانده کل قوا در رابطه با این ادعا که شما ذخیره سیستم هستید بر این اساس استوار است که ارتش می تواند برای مدت کوتاهی که مشغول انجام وظیفه هستید ، شما را با زمینه های دفاعی آشنا کند. شما می توانید کدام یک از این مناطق را برای کمک به ارتش جمهوری اسلامی ایران انتخاب کنید.

وی با تأکید بر اینکه ارتش این کشور به توان علمی دانشگاه ها و جوانان کشور متکی است ، گفت: باید از برنامه های شما و دانش و دانش نخبگان استفاده کند تا غرور خود را در بین ارتش های جهان حفظ کند. انتظارات ما این است که در این مدت کوتاه سعی کنید این دانش را بدست آورید و به ارتش مردم و ارتشی که شعار آن زندگی ملت است کمک کنید.

بیشتر بخوانید  این شامی کرمانی با طعم ملس رو امتحان کن! | طرز تهیه شامی کرمانی +ویدئو

دریادار سیاری افزود: آموزش مقدماتی رزمی آموزشی است که در کمترین زمان ممکن انجام می شود و برای همه لازم است. همه افراد جامعه باید اصول دفاع را بیاموزند. همانند دفاع مقدس ملت ، رفتن به صحنه و پشتیبانی از ارتش و سپاه به ما این امکان را داد که در مقابل دشمن بایستیم و سربلند بیرون بیاییم و اجازه ندهیم یک میلی متر از خاک ایران در زیر دشمن بماند. دشمن شکست خورده که امروز در شرایطی قرار دارد ، در تاریخ می خواند که چه راهی را پیموده است.

وی با تأکید بر اینکه آموزش دفاع نظامی برای همه اجباری است ، ادامه داد: ارتش در 8 دفاع مقدس بیش از 2.5 میلیون نفر را به جبهه ها اعزام کرد و با تلاش جوانان دفاع مقدس پیروزی حاصل شد.

معاون هماهنگ کننده ارتش در ادامه به شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: تمام تلاش ارتش در پایگاه حفاظت بیولوژیکی امام رضا (ع) این است که کمترین آسیب به بدن و نیروی انسانی ارتش وارد شود. “
وی افزود: “در مارس 2010 ، دشمن سعی کرد بگوید مراکز آموزشی خطرناکترین مکان برای شیوع این بیماری بودند. ما به لطف خدا و تلاش همه ما اعلام کردیم که تا امروز امن ترین مکان برای پادگان های ارتش است. همکاران ، ما موفق شدیم. “

دریادار سیاری با تأکید بر اینکه موضوع بهداشت در اولویت اول ما در پادگان ها و مراکز آموزشی است ، گفت: کمترین آسیب را در ارتش و نیروهای مسلح داشتیم ، به ویژه در مراکز آموزشی که تراکم جمعیت وجود داشت ، زیرا همه مسئولان و وظیفه و تمام دستورالعمل ها را دنبال کرد. ما برای مقابله با این ویروس از تمام ابزارهای لازم استفاده کردیم. هدف ما این است که سربازان ما با خیال راحت وارد پادگان شوند و از آن خارج شوند.

دیدگاهتان را بنویسید