افسردگی دلایل فیزیکی نیز دارد


علل فیزیکی افسردگی

علل فیزیکی افسردگی

بسیاری از ما علائم عاطفی افسردگی را می دانیم. اما ممکن است ندانید که افسردگی می تواند با چیزهای زیادی همراه باشد علائم فیزیکی او با هم می دانست.

در واقع، بسیاری از افراد مبتلا به افسردگی از درد مزمن یا سایر علائم فیزیکی رنج می برند.
این علائم عبارتند از:

سردرد:

این شایع ترین علامت در افراد مبتلا به افسردگی است. اگر دوست شما درد میگرن داشته باشد، ممکن است افسردگی بیشتری داشته باشد.
کمر درد اگر در حال حاضر از کمردرد رنج می برید، ممکن است با افسردگی بدتر شود.
درد در عضلات و مفاصل. افسردگی می تواند هر درد مزمنی را بدتر کند.

درد قفسه سینه:

البته این مشکل را حتما به پزشک متخصص نشان دهید زیرا می تواند نشانه ای از مشکلات جدی قلبی باشد. اما افسردگی می تواند به ناراحتی همراه با درد قفسه سینه کمک کند.

مشکلات گوارشی:

ممکن است حالت تهوع یا حالت تهوع داشته باشید. که می تواند منجر به اسهال مزمن یا یبوست شود.

علل فیزیکی افسردگی

خستگی و خستگی:

مهم نیست چقدر بخوابید، باز هم ممکن است احساس خستگی و فرسودگی کنید. بلند شدن از رختخواب در صبح می تواند بسیار دشوار یا حتی غیرممکن به نظر برسد.

مشکلات خواب:

بسیاری از افراد مبتلا به افسردگی نمی توانند خوب بخوابند. آنها خیلی زود از خواب بیدار می شوند یا وقتی به رختخواب می روید نمی توانید بخوابید.

تغییر در اشتها یا وزن:

برخی از افراد مبتلا به افسردگی از دست دادن اشتها و کاهش وزن را تجربه می کنند. برخی دیگر هوس خوردن غذاهای خاصی – مانند کربوهیدرات – دارند که به افزایش وزن آنها کمک می کند.

بیشتر بخوانید  کفش مناسب برای کسانی که کمر درد و دیسک کمر دارند

سرگیجه یا سرگیجه:

از آنجا که این علائم در بسیاری از شرایط رخ می دهد، بسیاری از افراد افسرده هرگز کمک نمی گیرند زیرا نمی دانند که علائم فیزیکی آنها می تواند ناشی از افسردگی باشد. بسیاری از پزشکان هنوز علائم این بیماری را نمی دانند.

اینها علائم فیزیکی هستند افسردگی می تواند تغییرات واقعی در بدن شما ایجاد کند. به عنوان مثال، می تواند هضم غذا را در بدن شما کند کند، که می تواند مشکلات معده رهبری.
به نظر می رسد افسردگی با عدم تعادل برخی مواد شیمیایی در مغز شما مرتبط است. برخی از این مواد شیمیایی مشابه نقش مهمی در نحوه احساس درد دارند. بسیاری از کارشناسان فکر می کنند که افسردگی باعث می شود که شما درد را متفاوت از دیگران احساس کنید.

علل فیزیکی افسردگی

درمان علائم فیزیکی
در برخی موارد، ممکن است بتوانیم افسردگی خود را – با درمان یا مصرف دارو، یا هر دو – از شروع علائم فیزیکی خود درمان کنیم.

اما حتماً هر گونه علائم فیزیکی را به پزشک خود اطلاع دهید. ممکن است نیاز به درمان اضافی داشته باشند. به عنوان مثال، پزشک شما ممکن است داروهای ضد اضطرابی را تجویز کند که می تواند باعث بی خوابی شود، که می تواند مشکلات شما را بدتر کند.
از آنجا که درد و افسردگی در رابطه با یکدیگر، گاهی اوقات کاهش درد می تواند خطر افسردگی را کاهش دهد. برخی از داروهای ضد افسردگی، مانند سیمبالتا و افکور، درد مزمن شما را کاهش می دهند.
سایر درمان های این سیستم نیز می تواند به بهبود علائم دردناک کمک کند. انواع خاصی از درمان متمرکز، مانند درمان شناختی- رفتاری، می تواند به شما یاد دهد که چگونه با درد بهتر کنار بیایید.

بیشتر بخوانید  خواص فوق العاده قرص جینگو بی زد دینه


دیدگاهتان را بنویسید