مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

افسانه تیپ نوجوان 60 ساله در ترکیه / باورتان می شود!؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



افسانه باگان (زادهٔ ۱۳۴۰ در تهران) بازیگر ایرانی است. افشانا بیگان از سال ۱۳۵۱ با فیلم کوتاه «کتاب» ساخته علی علیزاده حضور در مقابل دوربین ها را تجربه کرد.


افسانه باگان


افسانه باگان او فعالیت حرفه ای خود را با مجموعه تلویزیونی «سربداران» به کارگردانی «محمدعلی نجفی» آغاز کرد و از سال ۱۳۶۴ با فیلم «گمشدگان» به کارگردانی «مهدی صباغ زاده» در سینما نیز بازی کرد.


افسانه باگان

فضل الله بایگان کارگردان سینما و تئاتر عمویش است. افسانه باگان در یازده سالگی در فیلم کوتاه «کتاب» ایفای نقش کرد. اما فعالیت خود را در سینما و تلویزیون از سال ۱۳۶۳ با بازی در سریال پرمخاطب سربداران آغاز کرد. یک سال بعد اولین بازی سینمایی خود را در فیلم «گمشدگان» به کارگردانی مهدی صباغ زاده در سال ۱۳۶۴ به دست آورد.


افسانه باگان

همسر افسانا مصطفی شعیشه است که متولد ۱۳۳۷ در تهران است و از سال ۱۳۶۷ با فیلم «روز با شکوه» به کارگردانی کیانوش عیاری و سپس با فیلم «مادر» به کارگردانی علی خاتمی و تهیه کنندگی پخش شروع به کار کرد. . ده ها فیلم ایرانی با کارگردانان مختلف سینمای ایران به کار خود ادامه دادند. این زوج یک پسر به نام امیرعلی دارند که در ایالت میشیگان زندگی می کند.


افسانه باگان


بیشتر بخوانید  وثیقه اربعین 98 برای کاربران برداشته شد؟!
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *