مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

افزون بر 590 هزار بازدید از سایت‌های گردشگری قشم انجام شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش شمانیوز، علیرضا امری کاظمی با اعلام این مطلب اظهار داشت: جزایر ناز با 532 هزار و 500 بازدیدکننده در رتبه اول، خلیج دلفین هنگام با 16 هزار و 14 بازدید و جنگل دریایی حرا با 14 هزار و 846 بازدید در رتبه دوم قرار دارند. و مقام سوم.

وی با اعلام اینکه میهمانان و گردشگران چسما در سفر خود به این جزیره از 22 مکان و مرکز تفریحی و گردشگری بازدید کردند، ادامه داد: دره ستاره ها، تنگه چاهکوه، موزه روستای گوران، بندر تاریخی لافت، غار نمکدان و قلعه پرتغالی ها از دیگر نقاط این جزیره است. این روزها مورد بازدید گردشگران قرار گرفته است.

به گفته رئیس کمیته گردشگری و تفریحی ستاد سفر در کشما، روحیه مهمان نوازی ساکنان جزیره و مقاصد گردشگری منحصر به فرد و منحصر به فرد کشما مهمترین عامل در سفرهای مردم از نقاط مختلف ایران است. کشورهای خارجی در این جزیره

وی یادآور شد: برپایی ورزش های مختلف روی هوا در جزایر ناز، غواصی و لذت بردن از شگفتی های زیرزمینی در کنار ورزش های آبی و تفریحی و ورزش های ساحلی از دیگر دلایل مهم سفر به کشما است.

جزیره کشم به عنوان بزرگترین جزیره مستقل جهان و بزرگترین جزیره خلیج فارس با 1500 کیلومتر مربع وسعت در جنوب ایران، هم اکنون میزبان خیل عظیمی از مسافران ایرانی و خارجی است. از آن لذت می برند.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کشم

بیشتر بخوانید  توقف مسکن مهر یک میلیون نفر را بیکار کرد/ مسکن مهرباید ۷ سال پیش به اتمام می‌رسید

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *