افزایش 80 درصدی وام راه و شهرسازی استان زنجان.



به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، مسعود بیات منش روز جمعه افزود: اعتبارات اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در سال جاری در حوزه وام های ملی 80 درصد افزایش یافته است.

وی بیان کرد: وام مورد نیاز برای تحقق هشت پروژه راهسازی در این استان در سال گذشته بالغ بر یک هزار و 600 میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: این وام ها به سه هزار میلیارد ریال افزایش یافته است که تاکنون 85 درصد آن بازپرداخت شده و 15 درصد مابقی نیز در مدت باقی مانده از این سال تخصیص می یابد. سال

بیات مانس اجرای پروژه 25 کیلومتری کمربندی شمالی زنجان را از مصوبات سفر رئیس جمهور زنجان برشمرد و ادامه داد: بخش شمالی شهر زنجان (گلشهر، بسیجیان، اندیشه، امیرکبیر و نگین) بخش شمالی شهر کارمندان.
به گفته وی، این پروژه از جنوب دانشگاه علوم پایه و داخل پادگان و در شهر الهیجه غربی و از بالای خیابان زجتون و مماس به بهشت ​​زهرا در قالب 9 تقاطع غیرهمسطح از تام ادامه داشت. جاده ها ، مسیر ترانزیتی، مسیر فرودگاهی و آماده خواهد بود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: گذر این پروژه عظیم از طریق جاده در دامنه کوه، دو اسب و بلوار شهریاری نیز به صورت چهارراه طراحی شده است.
باجات مانس تصریح کرد: ساخت این کمربندی که تاکنون مشابه آن در استان نبوده، پروژه عظیمی را در کنار گذر شهری برای خدمات رسانی به شهر تعریف کرده است.
وی خاطرنشان کرد: احداث این پروژه باعث می شود ترافیک جذب شده از بزرگراه زنجان – تبریز به شهر به کمربندی شمالی منتقل شود و از طرفی باعث جذب گردشگر، رونق و توسعه مناطق گردشگری شمال به ویژه شود. گاوازنگ.

بیشتر بخوانید  صفحه درخواستی شما پیدا نشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در حال مطالعه و تجهیز کارگاه هستیم و برای تحقق این پروژه سه هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است. بر اساس دستور رئیس جمهور، وام این پروژه از محل ارزش افزوده منابع مالی استان تامین می شود.

باجات مانس ادامه دادک تامین این وام با نرخ روز برای تحقق پروژه کمربندی شمال زنجان 10 تا 15 سال زمان می برد اما برنامه های تحقق این پروژه بر اساس تامین فاینانس استانی چهار سال تعریف شده است.

به گفته وی، منابع مالی پروژه کمربندی شمالی شهر زنجان از ارزش اضافی زمینی که در کنار این کمربندی احداث می شود، استفاده می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: قراردادهایی از سازمان ملی زمین و مسکن دریافت شده که در قالب پروژه های نهضت ملی مسکن محقق می شود.

دیدگاهتان را بنویسید