افزایش 4 تا 5 میلیونی قیمت پژو پارس



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو تهران با تاکید بر اینکه بازار خودرو همچنان از آرامش نسبی برخوردار است و مردم به دلیل بی توجهی به نوسانات بازار به جز خریداران فوری به بازار مراجعه نمی کنند. . وی از افزایش بازار ارز طی هفته گذشته خبر داد.

سعید موتمنی گفت: در مجموع قیمت خودرو در هفته گذشته (به جز پژو پارس) تغییری نداشته و قیمت ها همانند هفته گذشته بوده و بازار خودرو همچنان آرام است. پژو پارس به تنهایی 4 تا 5 میلیون تومان افزایش قیمت داشته است که این امر ناشی از عرضه کمتر این خودرو در هفته جاری و کمتر بودن فاکتور نسبت به این خودرو است.

رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو در تهران گفت: بازار خودرو همچنان منتظر جزئیات طرح واردات خودرو است. در حال حاضر تنها افرادی که نیاز فوری به خودرو دارند از بازار خرید می کنند و افرادی که نیاز فوری به خودرو ندارند منتظر مشخص شدن آثار واردات خودرو در بازار آزاد هستند. در هر صورت بازار به نوعی راکد است. در هر صورت، فروشنده با افزایش نرخ ارز تلاش می کند تا قیمت ها را افزایش دهد، اما خریدار این را نمی خواهد و خریدی صورت نمی گیرد.

وی افزود: بنابراین علیرغم اینکه بازار ارز در هفته جاری با نوسانات فزاینده ای همراه بود، بازار خودرو تحت تاثیر این نوسانات قرار نگرفت و افزایش نرخ ارز تاثیری بر قیمت ها در بازار خودروهای داخلی نداشت. در عین حال بازار خودروهای وارداتی ضعیف و مشتریان بسیار اندک بود که دلیل افزایش تنها در پژو پارس شاید عدم فاکتور نشدن این خودرو در هفته جاری و احتمالاً پیشنهاد کمی باشد. افزایش قیمت آن

بیشتر بخوانید  زمان ترخیص سعید راد مشخص نیست | عوارض شکستگی استخوان لگن

موتمنی گفت: در حال حاضر قیمت پژو پارس 318 میلیون تومان است که نسبت به ابتدای هفته که در محدوده 313 میلیون تومان بوده، حدود چهار تا پنج میلیون تومان افزایش داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید