افزایش 31 درصدی رضایت مشتریان از کیفیت رنگ شرکت کرمان موتور



به گزارش سلام نو، مدیر ارتباط با مشتریان شرکت کرمان موتور، با اشاره به افزایش 40 درصدی فروش و تحویل خودرو در سال 1400، افزود: علیرغم افزایش سهم بازار این شرکت در سال 1400، تعداد توصیه هایی برای خطوط تولید خدمات مشتریان، مانند جایگزینی مشکی متالیک با مشکی متالیک، اکنون افزایش قابل توجهی در رضایت مشتریان از محصولات خود ثبت کرده اند.

امین حکمت شعار درباره جزئیات تغییر رنگ افزود: میکا نوعی کانی رسوبی چندلایه است که با جایگزینی آن با پودر آلومینیوم در ترکیبی از رنگ های پوشش نهایی خودروهای مشکی کرمان موتور، این ترکیب معدنی ارزشمند عمل می کند. مثل صدف و نور ساطع می کند تجزیه شده و طیف نوری خاصی از خود ساطع می کند.

به همین دلیل، رنگ خودرو واضح‌تر می‌شود و سایه رنگ از هر طرف متفاوت خواهد بود. رنگ‌های میکا که به پوسته معروف هستند با کیفیت بصری جذاب و ماندگاری بیشتر از رنگ‌های متالیک عرضه می‌شوند و به طور سنتی فقط خودروهای صدفی وارداتی در بازار خودرو ایران عرضه می‌شوند.

وی افزود: تحقیقات انجام شده توسط شرکت های خارجی در ماه های اخیر حاکی از افزایش 31 درصدی رضایت مشتریان از نوع، شفافیت و کیفیت رنگ محصولات شرکت کرمان موتور است. در این راستا با تصمیم مدیریت ارشد شرکت کرمان موتور مقرر شد استفاده از روکش برای تمامی محصولات و تمامی رنگ ها در خط جدید رنگ ها پیش بینی شود.

بیشتر بخوانید  شرکت روسی قراردادی 3 میلیارد دلاری برای فروش 160 هواپیما و هلی کوپتر امضا کرد - اخبار اقتصادی جهان - اخبار اقتصادی تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید