افزایش 2000 نفر مراجعه به مراکز علوم پزشکی تاج منتخب مشهد


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از وبدا ، دکتر محمد حسن درهشان گفت: هم اکنون 40 مرکز فعال انتخاب شده است ویروس کرونا این دانشگاه در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد فعال است که 22 مرکز آن در مشهد و 18 مرکز دیگر در شهرهای فریمان ، سارا ، کلات ، ترکابه شاندیز ، گلبهار ، چناران ، کوچان ، درگز ، بهرز ، تایباد است. ، خواف ، رشتخوار. ، کاشمر ، خلیل آباد و بردسکن.

مدیر توسعه شبکه و ارتقا Health سلامت در دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در شرایط فعلی با شیوع ویروس دلتا هند ، تعداد افراد توصیه شده افزایش یافته و PCR و آزمایش های سریع افزایش می یابد ، گفت: ما شاهد انتشار گونه های جدید ویروس کرونا هستند که Delta هند نامیده می شود. ما روزانه 2000 بازدید کننده از مراکز نمونه گیری تاج انتخاب شده داریم که تقریباً 30٪ آنها پاسخ مثبت می دهند و در مقایسه با دو هفته پیش ، شاهد افزایش 25٪ در نمونه ها و موارد مثبت در طول روزهای موج بودیم. تاج پنجم ما از مردم می خواهیم که اخطارها را جدی بگیرند تا به ویروس آلوده نشوند.

وی تصریح کرد: مراکز تاج منتخب از ابتدای شیوع ویروس تاج در دانشگاه علوم پزشکی مشهد ایجاد شده اند که این خدمات ویژه بیماران سرپایی برای بیماران مشکوک به تاج است.

دکتر درهشان افزود: این مراکز بصورت آنلاین هستند پروجکشن و همچنان به ارائه خدمات سطح اول به بیماران مبتلا به سندرم حاد تنفسی که مشکوک به Covid 19 هستند ، ادامه دهید.

بیشتر بخوانید  ارتباط مستقیم سرما با سکته قلبی | در این روز های سرد حواس جمع باشید!

مدیر توسعه شبکه و ارتقا Health سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه رعایت نکات پیشگیری باید تا پایان بحران کرونر همیشه مورد توجه قرار گیرد ، تأکید کرد: در بحران کرونر تا حد امکان به دنبال رهنمودهای بهداشتی باشید. ماسک و فاصله اجتماعی برای جلوگیری از جهش های عروق کرونیر استفاده می شود.

انتهای پیام / 70051


دیدگاهتان را بنویسید