افزایش 20 درصدی مصرف برق در خراسان جنوبی



ایسنا / خراسان جنوبی خراسان جنوبی ، مدیرعامل شرکت توزیع برق گفت: در سه ماهه نخست امسال به دلیل افزایش دمای هوا ، مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش یافته است.

مهدی دادگر در گفت وگو با ایسنا اظهار داشت: به طور متوسط ​​روزانه بین 90 تا 100 هزار پیام کوتاه برای مشترکانی که احتمال خاموشی آنها وجود دارد ارسال می شود که در بعضی موارد به دلیل مدیریت بار انجام نمی شود.

وی افزود: مصرف برق در خراسان جنوبی از ابتدای هفته جاری به دلیل افزایش دما نسبت به مدت مشابه هفته گذشته حدود 6.3 درصد افزایش داشته است و در صورت عدم رعایت مردم ، گرفتهای بیشتری را شاهد خواهیم بود.

مدیر ارشد برق خراسان جنوبی گفت: در سه ماهه اول سال جاری به دلیل گرم شدن بیش از حد و همچنین افزایش مصرف در بخشهای صنعتی و کشاورزی به دلیل کاهش بارندگی ، مصرف برق در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود 20 درصد افزایش یافته است .

قاضی با بیان اینکه وقتی مصرف برق بیش از حد تعیین شده است ، مدیریت بار با همکاری مشترکان صنعتی و کشاورزی مسئولیتی در افزایش مصرف برق ندارد و این امر باعث وقفه های روزانه می شود ، توضیح داد: زمان اوج مصرف برق در تابستان 11 ساعت تا 17 است: 00. و این از ساعت 19:00 تا 23:00 است.

وی گفت: کاهش 90 درصدی مصرف خارج از اداره ، کاهش 50 درصدی مصرف برق در مطب نسبت به مدت مشابه سال گذشته در ساعات کاری و انتقال ساعات کار صنعتی از ساعات اوج مصرف به ساعات کم توصیه های مدیریت مصرف است.

بیشتر بخوانید  مراجعه کنید | صحبت های جالب عسگر فرهادی پس از پایان نمایش "قهرمان" در جشنواره فیلم کن

قاضی ادامه داد: در حوزه مشترکان صنعتی و اداری در صورت بیش از حد مصرف برق ، مشترکان طبق تصمیم جلسه وزرای برق دچار وقفه می شوند و پیامک های هشدار دهنده در مورد مصرف برق برای مشترکان خانگی ارسال می شود.

خراسان جنوبی ، مدیرعامل شرکت توزیع برق گفت: شهروندان باید توجه داشته باشند که مصرف برق در ساعات اوج مصرف 4 برابر بیشتر از مصرف برق در ساعات اوج مصرف است.

وی ادامه داد: آغاز دوره قطع برق به دلیل مدیریت اضطراری بار از اوایل خرداد ماه آغاز شد ، بنابراین دبیرخانه کنترل پیک روزانه برای هر استان روزانه تعیین می شود و هر استان موظف است سقف تعیین شده را رعایت کند و در غیر این صورت ، قطع برق روی دادن.

مدیرعامل شرکت توزیع خراسان جنوبی ادامه داد: فاصله زمانی قطعی برق حداکثر 2 ساعت اعلام شده است که در صورت مدیریت مصرف و کاهش بار ، این زمان کمتر خواهد بود.

قاضی یادآور شد: متوسط ​​حداکثر کسوف لازم برای کاهش مصرف به بار مجاز استان 15 تا 20 درصد بار استان است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید