افزایش ۳۰ درصدی صادرات ارزی شرکت پگاه نسبت به سال گذشته



به گزارش شمانیوز ، آیت الله عبدالملکی در حاشیه این بازدید گفت: مجتمع صنایع لبنی ایران «پگاه» یکی از پرافتخارترین شرکت های کشور در زمینه صنایع غذایی و لبنیات است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: صنایع بسته بندی پگاه دایری در ماه های اخیر بیش از 20 نفر را جذب کرده و بر اساس برنامه توسعه در سال 1401 برای 50 نفر شغل جدید ایجاد می کند.

عبدالملکی خاطرنشان کرد: محصول کاغذی دانش بنیان در این شرکت تولید می شود و در مرحله آماده سازی تجاری است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین با برخی از کارگران حاضر در بخش‌های مختلف تولید در خصوص وضعیت کار، ساعات کاری و حقوق و معیشت آنان گفتگو کرد.

علی اصغر محمدپور، مدیرعامل صنایع شیر ایران که به صورت ویدئو کنفرانس در این نشست حضور داشت، ضمن معرفی شرکت، امکانات، ظرفیت ها و فرصت ها، به تشریح عملکرد این مجموعه و اقدامات انجام شده در دوره جدید پرداخت و چالش ها و مشکلات شرکت را تشریح کرد. .

در این برنامه عبدالامیر باروتکوب، رئیس هیئت مدیره صنایع شیر ایران به ارائه تاریخچه صنایع بسته بندی پگاه برای اطلاعات بیشتر پرداخت.

محمد سیاح یکی از اعضای هیئت مدیره صنایع بسته بندی محصولات شیری پگاه با ارائه گزارشی از تعامل مجموعه با دانشگاه گفت: در راستای همسویی با شعار سال، محصول جدیدی معرفی شد.

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت لبنیات ایرانیان (پگاه)

بیشتر بخوانید  خبر مهم مجلس درباره مسکن ملی/ زمین دولتی برای مشمولان جدید!

دیدگاهتان را بنویسید