به گزارش شمانیوز، بهبود و توسعه در ارائه خدمات مناسب حاصل همفکری و ارتباط دو سویه بانک با مشتریان است و پاسخگویی صحیح به تماس مشتریان رضایت آنان را افزایش می دهد.
بر اساس آمار به دست آمده علیرغم اینکه در سال 1401 تعداد و حجم تماس های کارشناسان 30 درصد افزایش یافته است، تعداد تماس های بی پاسخ در فروردین ماه نسبت به ماه های قبل 1500 درصد کاهش داشته است.
مشتریان و مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران می توانند به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته با شماره تلفن 0214322 تماس گرفته و در عین حال پاسخ کامل و شفاف سوالات خود را از گروه های مختلف کارشناسان دریافت کنند.
کارشناسان بانک قرض الحسنه مهر مرکز ارتباط با مشتریان ایران با آموزش های لازم و دسترسی به سامانه های مختلف این بانک در اسرع وقت پاسخگوی بیش از 98 درصد تماس ها هستند.
روابط عمومی بانک ایرانی قرض الحسنه مهر