افزایش ۱۵۰۰ درصدی پاسخ به تماس‌های مشتریان در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران



به گزارش شمانیوز، بهبود و توسعه در ارائه خدمات مناسب حاصل همفکری و ارتباط دو سویه بانک با مشتریان است و پاسخگویی صحیح به تماس مشتریان رضایت آنان را افزایش می دهد.

بر اساس آمار به دست آمده علیرغم اینکه در سال 1401 تعداد و حجم تماس های کارشناسان 30 درصد افزایش یافته است، تعداد تماس های بی پاسخ در فروردین ماه نسبت به ماه های قبل 1500 درصد کاهش داشته است.

مشتریان و مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران می توانند به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته با شماره تلفن 0214322 تماس گرفته و در عین حال پاسخ کامل و شفاف سوالات خود را از گروه های مختلف کارشناسان دریافت کنند.

کارشناسان بانک قرض الحسنه مهر مرکز ارتباط با مشتریان ایران با آموزش های لازم و دسترسی به سامانه های مختلف این بانک در اسرع وقت پاسخگوی بیش از 98 درصد تماس ها هستند.

روابط عمومی بانک ایرانی قرض الحسنه مهر

بیشتر بخوانید  زنگ خطر تغییر میزبانی هندبال ایران/ زمان و میزبان قهرمانی زنان آسیا تغییر کرد

دیدگاهتان را بنویسید