افزایش چشمگیر بیماران کرونری در گیلان. 377 بیمار جدید بستری شدند – گیلان نیوز – اخبار استان های طاسمیس


طبق گزارشات خبرگزاری تسنیم از رشت ، آبتین حیدرزاده یکشنبه شب با اشاره به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در گیلان به خبرنگاران گفت: مطالعات دلایل متعددی را برای استفاده کم از ماسک در گیلان ارزیابی کرده است.

معاون بهداشتی دانشگاه گیلان افزود: اولین دلیل این است که برخی افراد می گویند زمانی بیماری عروق کرونر داشته اند و دیگر به آن مبتلا نمی شوند. گروه دیگر بابت عدم استفاده از ماسک عذرخواهی می کنند و می گویند از ابتدای همه گیری تاج بیماری نداشته اند ، بنابراین از این به بعد بیمار نخواهند شد.

وی افزود: متأسفانه هر دو گروه از پوشیدن ماسک هایی با این ایده ها خودداری می کنند و افرادی در میان آنها هستند که هر روز به دلیل بیماری عروق کرونر در بیمارستان بستری می شوند. همچنین تعداد کمی از مردم به ماسک دسترسی ندارند و این هزینه بر است. حذف کردن

معاون بهداشتی دانشگاه گیلان گفت: بنابراین ، سازمان هایی که می توانند برای ارائه افراد کم درآمد از ماسک های ارزان یا رایگان درخواست کنند تا همه بتوانند در هر زمان خارج از خانه از ماسک استفاده کنند.

حیدرزاده گفت: ترجیح می دهد مردم برای بازدید از مراکز شلوغ از دو ماسک استفاده کنند: مردم نباید بیش از یک بار از ماسک های یک لایه یکبار مصرف استفاده کنند ، بنابراین پس از خیس شدن نمی توان از ماسک استفاده کرد.

وی گفت: متأسفانه در 24 ساعت گذشته 377 بیمار خون در بیمارستان های گیلان بستری شده اند و تعداد کل بیماران کرواسی بستری در گیلان به بیش از 1250 نفر رسیده است و بیش از 250 بیمار کروات در وضعیت وخیمی به سر می برند.

بیشتر بخوانید  روی لباست روغن ریخته؟ | از بین بردن لکه روغن از لباس با چند راهکار خانگی

انتهای پیام / 614 / س

دیدگاهتان را بنویسید