افزایش پوشش قیمت شیر ​​در آذربایجان غربی؛ گروه های کم درآمد مجاز به خرید محصولات لبنی نیستند – اخبار از آذربایجان غربی – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب سلاحامروزه ساکنان استان از نوسانات بازار و افزایش فعلی قیمت مواد غذایی ناراضی هستند.از یک طرف بحران کرونر و خساراتی که به معیشت آنها وارد کرده است و از طرف دیگر افزایش لحظه های غذایی و التهاب بازار باعث کاهش توده های آنها می شود.

از سال گذشته قیمت کالاهای اساسی به ویژه محصولات لبنی چندین برابر شده و متأسفانه مردم باید ببینند قیمت کالاها که یکی از نیازهای سلامت انسان است هر روز افزایش می یابد ، هرچند کارمندان این کار را غیرقانونی می دانند و تصدیق کرد که متخلفان پرونده های قضایی خواهند داشت.

بنابراین ، گشت زنی در خیابان های شهر و بازار حاوی داستان هایی از رنج و مشکلات افرادی است که فشار قیمت آنها بر کالاهای اساسی ابتدا سفره هایشان را کاهش می دهد و اکنون کیفیت کالاهای سفره را کاهش می دهد ، افرادی که همچنان بی پروایی را تحمل می کنند به سمت همدلی با آنها حرکت می کنند آنها را با حداقل واکنشها و اقدامات انجام دهید.

سیاست گذاران اقتصادی باید تدابیری را برای مقابله با افزایش تورم در نظر بگیرند

علی احمدزاده ، یکی از هموطنان در آذربایجان غربی ، در مورد قیمت بی نظیر محصولات اساسی به ویژه محصولات لبنی اظهار داشت: من مهمترین چیزها را در زندگی به ویژه محصولات لبنی ندارم و این عناصر اساسی و اساسی از سبد غذایی ما حذف شده است. .

وی افزود: برخی از فروشندگان لبنیات معتقدند با وجود افزایش هزینه های تولید ، واحدهای تولیدی چاره ای جز افزایش قیمت ندارند.

بیشتر بخوانید  تیپ سرخ آبی صبا راد در آسانسور

احمدزاده گفت: با توجه به اینکه در سالهای اخیر قدرت خرید مردم کاهش یافته است ، انتظار می رود سیاست گذاران اقتصادی تدابیری برای مقابله با این بحران اندیشند.

عباسپور ، یکی از کارمندان یکی از ادارات نیز در این باره گفت: با توجه به اینکه محصولات لبنی از جمله نیازهای خانوارها است و عدم مصرف آنها سلامت انسان را به خطر می اندازد ، لازم است کارمندان در این زمینه چاره اندیشی کنند ، زیرا اکنون اکثر مردم حتی نان و پنیر برای خوردن ندارند.

وی افزود: فشار گرانی در جامعه به وضوح قابل مشاهده است و همه مردم تحت فشار قرار دارند ، امتناع از نان و پنیر برای مردم و اقشار ضعیف جامعه دور از انصاف است.

افزایش قیمت لبنیات در این استان غیرقانونی است

در همین رابطه رئیس سازمان صنعت ، استخراج و تجارت آذربایجان غربی گفت: افزایش قیمت لبنیات کشوری است که هنوز این موضوع را اجرا نکرده است.

غلامرضا بابایی افزود: افزایش خودسرانه قیمت مغازه ها و فروشندگان لبنیات در استان غیرقانونی است و تخلفات در نظر گرفته می شود.

وی اظهار داشت: کمبود علوفه به دلیل خشکسالی مداوم قیمت علوفه را به میزان قابل توجهی افزایش داده و عدم دسترسی به علوفه ارزان و گران قیمت دامداران را با مشکلات زیادی در پرورش دام خود روبرو کرده و این امر خسارات زیادی به دام ها وارد کرده است. از حومه “بنابراین آنها گاوهای شیرده خود را برای کشتار به کشتارگاه می فرستند.

انتهای پیام / 7548 / ت

دیدگاهتان را بنویسید