مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

افزایش قیمت خودرو در بازار

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

طبق اخبار شما: مشاهدات بازار نشان می دهد پس از چند روز ثبات، پرطرفدارترین قیمت های امروز ایران خودرو افزایش یافته است. به گفته فعالان بازار خودرو، جهش جزئی نرخ دلار را می توان یکی از دلایل افزایش قیمت خودرو در بازار دانست. از سوی دیگر فعالان بازار خاطرنشان می کنند که افزایش قیمت دو خودرو به معنای خروج بازار از رکود نیست، بلکه می توان گفت بازار از ثبات همیشگی خسته شده است و با این شرایط بازار خودرو فعالان تاکید دارند که خرید و فروش خودروهای صفر همچنان در پایین ترین سطح انجام می شود.

قیمت خودرو

قیمت محصولات ایران خودرو

از محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما اس 7 پلاس»، «سمند LKS با موتور EF7» و «تارا دنده ای»، «دنا نرمال» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

مشاهدات بازار خودرو نشان می دهد که «سمند LKS با موتور EF7» امروز با 2 میلیون افزایش قیمت 366 میلیون تومان فروخته شد و «هایما S7 پلاس» امروز بدون تغییر در بازار یک میلیارد و 110 میلیون تومان باقی ماند. اما در میان ایران خودروهای پرتیراژ، «تارا دنده» نیز رشد ۲ میلیونی در بازار داشت و ۴۴۷ میلیون فروخت.

از سوی دیگر، برآوردها نشان می دهد که در میان خانواده دنا قیمت امروز با ثبات بوده است، «دنا مسمولی» 428 میلیون تومان در بازار به فروش رسید و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» با 571 میلیون تومان بدون تغییر در بازار باقی ماند. از سوی دیگر، «پژو 207 دنده ای» بدون تغییر در بازار 445 میلیون تومان قیمت داشت.

بیشتر بخوانید  فال شمع روزانه سه شنبه 18 مهر 1402


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *