مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

افزایش قیمت تلفن ثابت از ابتدای این ماه + اشتراک 20 هزار تومانی!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو، افزایش قیمت ماهانه تلفن ثابت پس از طی مراحل مختلف سرانجام در پاییز سال گذشته مورد توجه قرار گرفت و در نهایت تابستان امسال تصمیم برای افزایش قیمت تلفن ثابت به تصویب رسید. این طرح از ابتدای شهریورماه اجرا شده است.

به همین منظور مرکز تنظیم بازار افزایش قیمت تلفن ثابت را تصویب کرده است و این افزایش با موافقت نهادهای نظارتی و مخابراتی انجام می شود.

بر اساس جدول جدید تعرفه های جدید، کاربران تلفن ثابت استان تهران باید ماهانه 20 هزار تومان برای نگهداری تلفن ثابت خود بپردازند. این هزینه تنها هزینه ای است که صاحبان خطوط تلفن در پایتخت در صورت عدم استفاده از خط تلفن و صرفاً به منظور حفظ این خطوط باید پرداخت کنند.

این افزایش تعرفه در استان تهران برای 4444 دقیقه مکالمه 20 هزار تومان و برای حداقل 3333 دقیقه مکالمه در سایر مراکز استان ها 15 هزار تومان است. 10000 تومان برای 2666 دقیقه مکالمه.

تلفن

بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار مورخ 23 مرداد 1401 مقرر شد تعرفه های جدید تلفن ثابت از ابتدای شهریور ماه اعمال شود. این افزایش قیمت حاصل جلسه ای است که در آذرماه 1400 توسط کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات برگزار شد.

از نظر کارشناسی یکی از دلایل بیان شده برای تغییر تعرفه تلفن ثابت افزایش هزینه های نگهداری است که در شرکت مخابرات به آن اشاره شده است. از طرفی با توجه به اینکه بیشتر کارهای مربوط به تعمیر و نگهداری خطوط مخابراتی برون سپاری می شود، هزینه های نگهداری ماهانه هر تلفن ثابت دائما در حال افزایش است.

بیشتر بخوانید  بازگشت سیاوش یزدانی و مرادمند به استقلال + عکس – ایران چطور

همچنین یکی دیگر از دلایل افزایش تعرفه تلفن ثابت نیاز به تجدید و ساخت شبکه ثابت هانووا است. به طور کلی باید توجه داشت که زمان قابل توجهی از عمر تجهیزات مخابراتی گذشته و این تجهیزات مخابراتی نیاز به به روز رسانی دارند.

لازم به ذکر است، در شهریور ماه سال گذشته در مجمع عمومی فوق العاده شرکت مخابرات ایران، سهامداران شرکت مخابرات، درآمد حاصل از افزایش تعرفه تلفن ثابت را به سمت توسعه شبکه ملی اطلاعات و ارتقای سطح شهر سوق دادند. شهر. وضعیت فناوری ثابت در شبکه سازمانی

رگولاتوری و مخابرات برای پیاده سازی و دستیابی به این مدل پرداخت جلسات متعددی برگزار کردند. مخابرات پیش از این اعلام کرده بود که به دلیل عدم اجرای مصوبه افزایش قیمت ها، 2 هزار میلیارد تومان زیان را تجربه کردند.

این موضوع پس از رایزنی های فراوان شورای رقابت با شرکت مخابرات ایران و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به تصویب مجمع مخابرات رسید و مقدمه ای برای افزایش تعرفه تلفن ثابت و پایان دادن به ریزش مخابرات از این محل است.

اعلامیه افزایش قیمت تلفن ثابت از ابتدای این ماه + اشتراک 20 هزار تومانی! اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

<п>اعلامیه افزایش قیمت تلفن ثابت از ابتدای این ماه + اشتراک 20 هزار تومانی! اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *