افزایش غیرقانونی قیمت شیر ​​در کشمیر / متخلفان رسیدگی خواهد شد


به گزارش آژانس فارس در کشمیر ، اگرچه تنظیم کننده بازار تصمیم به اعلام قیمت جدید شیر خام ندارد ، اما از روز گذشته شاهد افزایش قیمت شیر ​​در برخی واحدهای عرضه فرآورده های لبنی در کشمیر بوده ایم.

قیمت شیر ​​در کشمیر به 7000 تن در هر کیلوگرم رسید

یک شهروند کشمیری در گفت وگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه امروز شیر را به صورت عمده به قیمت هر کیلوگرم 7000 تن خریداری کرده است ، اظهار داشت: هفته گذشته شیر را با کیلویی 5400 تن خریداری کردم.

عربی افزود: وقتی از فروشنده علت گرانی 1600 تن هر کیلوگرم شیر را پرسیدم ، فروشنده گفت که قیمت شیر ​​از امروز افزایش یافته است.

وی بابیان اینکه قیمت هر کیلوگرم شیر 6400 تن در فضای مجازی اعلام شده است اما زمان اجرای آن اعلام نشده است خاطرنشان کرد: برای تضمین قیمت واقعی شیر با سامانه 124 تماس گرفتم.

این شهروند کشمیری اذعان داشت: بعد از اینکه موضوع تهیه هر کیلوگرم شیر 7000 تومان را مطرح کردم ، مجری سیستم اعلام کرد که نرخ جدید شیر توسط استان اعلام شده و تخلفی انجام نشده است.

سکوت: افزایش قیمت شیر ​​غیرقانونی است

ما موضوع را با رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوی پیگیری کردیم.

جواد هزایی با اشاره به اینکه تاکنون (دوشنبه 12 ژوئیه) هیچ افزایش قیمتی اعلام نشده است ، گفت: اگر اتحادیه ها بیشتر از قیمت از پیش مصوب شیر ارائه دهند ، مورد بررسی قرار می گیرند.

وی با تأکید بر اینکه افزایش قیمت شیر ​​قبل از اعلام تصمیم قانونی تخلف بوده است ، یادآور شد: بازرسان سازمان سمت در صورت مشاهده هرگونه افزایش قیمت شیر ​​در بازرسی های مستمر ، نسبت به تشکیل پرونده قضایی و اطلاع متخلف مجازات های دولت آنها اقدام می کنند.

بیشتر بخوانید  همسر زیبای اسطوره برزیلی | تصاویری از مراسم ازدواج رونالدو اورجینال در 47 سالگی

مجازات: تاکنون قیمت جدیدی برای تحویل شیر اعلام نشده است

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کاشمر در گفتگو با فارس درباره تحویل شیر با قیمت جدید گفت: “تاکنون قیمت جدیدی برای تحویل شیر اعلام نشده است و شیر همچنان باید در همان زمان تحویل شود. قیمت قبلی. “

محمد دهان با اشاره به اینکه افزایش قیمت تحویل شیر قبل از ابلاغ این مصوبه تخلف قلمداد شده است خاطرنشان کرد: علاوه بر بازرسان وارد منطقه و ضمن نظارت بر واحدهای عرضه لبنیات ، قیمت شیر ​​را کنترل کرده و با متخلفان برخورد می کنند. ما از شهروندان می خواهیم در مورد افزایش قیمت در این زمینه به دولت گزارش دهند.

جهاد کشاورزی: ​​قیمت جدید اعلام می شود

مدیر جهاد کشاورزی کاشمر با اشاره به اینکه افزایش قیمت شیر ​​طی روزهای اخیر توسط وزیر جهاد کشاورزی اعلام شده است ، گفت: از آنجا که افزایش قیمت شیر ​​باید توسط تنظیم کننده بازار تصویب شود ، هیچ افزایش قیمت های اعمال شده در این رابطه “

محمد شجاعی یادآور شد: پس از طرح موضوع افزایش قیمت شیر ​​در مرکز تنظیم بازار و تصمیم گیری اعضای این گیاه ، قیمت جدید شیر رسماً اعلام و پس از ابلاغ اجرا می شود.

انتهای پیام / 70042


دیدگاهتان را بنویسید