افزایش عجیب ورودی های تاج / جلو از نیاوران به بیمارستان ری ری


افزایش عجیب ورودی های تاج / جلو از نیاوران به بیمارستان ری ری

دیدارنیوز – رضا محمدی ، معاون اجرایی بیمارستان فیروزآبادی ری ، با اشاره به وضعیت بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب گفت: “در این دوره ، گسترش بیماری عروق کرونر قلب گروه سنی جوانتر را تحت تأثیر قرار داد. گروه سنی 16 سال بزرگتر و جوانتر از ما بود ، اما علائم بالینی این افراد کمتر از افراد مسن بود.

وی ادامه داد: ورودی بیمارستان به طرز عجیبی افزایش یافته است. ما یک خط تزریق ثابت با رامسورگر ایجاد کرده ایم. قبلاً روزانه 25 تا 50 نفر را می دیدیم اما در روزهای اخیر فقط برای رودسویر 250 سرپایی داشتیم.

محمدی افزود: همچنین 400 سرپایی در کلینیک داشتیم ، به طور متوسط ​​روزانه حدود 15 تا 20 نفر در بیمارستان بستری می شوند ، اکنون 40 نفر در بخش مراقبت های ویژه هستند و همچنین 60 تخت دیگر نیز داریم ، اکنون 110 تخت را در کل اضافه کرده ایم بیماران بستری ما افزایش یافته است.

وی گفت: به دلیل کمبود دارو در سایر مراکز درمانی ، ممکن است بیمارستان های دیگر این افراد را قبول نکنند و به همین دلیل آنها با آدرس های مختلف از تهران به ما مراجعه می کنند.

محمدی ادامه داد: این بدان معنی است که آدرس مشتری های ما که جنوب تهران بود در مکان های دیگری مانند نیاوران ، تجریش ، سعادت آباد و صادقی تغییر کرده است. اگر آدرس بیماران قبلاً برای همان مناطق بود ، افراد در مراکز دیگر یا متوقف خواهد شد ، یا آنها خدماتی دریافت نمی کنند و به سرعت به بیمارستان ما منتقل می شوند.

بیشتر بخوانید  تعطیلی مدارس تبریز آلودگی هوا فردا دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ – ایران چطور

وی در پاسخ به این س ،ال که آیا جلساتی از قبیل مراسم مسلمین که در چند روز گذشته بدون رعایت پروتکل های بهداشتی و اجازه ستاد کرونا برگزار شده بود ، بر تعداد پذیرش در بیمارستان تأثیر داشت؟ وی گفت: در هر صورت عدم رعایت پروتکل در هر شرایطی باعث ایجاد عفونت می شود ، این مشکل در فروشگاه های بزرگ ، صف های غذا و … نیز وجود دارد ، بنابراین با تشکیل چنین مجموعه ای علائم آن بین یک هفته تا ده مشخص می شود روزها و اگر تجمع بر روی عفونت تأثیر بگذارد ، در حال حاضر نمی توان بحث کرد.

محمدی اظهار داشت: آنچه اکنون در بیمارستان داریم محصول عدم رعایت دو هفته قبل است و اگر روند واکسیناسیون سریعتر باشد ممکن است به این بیماری مبتلا شویم اما باعث کاهش مرگ و میر می شود.

وی افزود: در هر صورت سعی می کنیم بیشترین خدمات را به بیماران ارائه دهیم اما گاهی بیمار و مشتری در هنگام عذرخواهی از دریافت خدمات تأخیر ، عصبانی یا خسته می شوند ، از آنها می خواهیم مدتی صبر کنند زیرا قبلا 50 خدمت می کردیم مردم. “اما ما اکنون به 250 تا 500 نفر خدمت می کنیم.

محمدی در پایان گفت: در این راستا حتی 2-3 بار مکان را عوض کردیم تا مردم در شرایط بهتری باشند اما با حجم زیادی از توصیه شده مواجه شدیم و سعی می کنیم خدمات کاملی به مشتریان ارائه دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید