به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک دی; علیرضا قیطاسی مدیرعامل بانک دی از شعب و واحدهای مرکزی مستقر در ساختمان وزارتخانه بازدید کرد.
قیطاسی در این بازدید از نزدیک در جریان فعالیت های معاونت حقوقی بانک و اداره مبارزه با پولشویی، مدیریت ریسک، بازرسی، عملیات شعب شهرستان، فروش اموال، حسابرسی داخلی، امور حقوقی، دعاوی و اجرائیات قرار گرفت.
مدیر کل بانک دی در بازدید از شعبه، خواستار نظارت مستمر و نظارت دقیق و جاری بر دستگاه های خودپرداز و ارزیابی کیفیت تسهیلات و خدمات ارائه شده به مشتریان شد.
قیطاسی در ابتدای این بازدید در بازدید از شعبه وزارتی ضمن ارزیابی تلاش همکاران در جهت ارتقای اهداف شعبه، تقویت اصل مشتری مداری و تلاش برای افزایش سهم بانک دی در کشور را مورد اشاره قرار داد. بازار بانکداری پولی .
مدیرعامل بانک دی در خصوص آخرین وضعیت منابع، مصارف و فعالیتهای واحد وزارتی گفت: برای جذب مشتری و افزایش کیفیت خدمات به ویژه برای جامعه هدف بانک باید برنامههای مختلفی ارائه شود. “
وی افزود: پیش بینی می شود شعبه وزارتی که خدمات حقیقی و ارزی را ارائه می دهد، برای افزایش سهم سپرده های ارزان قیمت، جذب مشتری، وصول مطالبات جاری و بلندمدت و جذب منابع جدید ارزی تلاش مضاعف کند.
در این بازدید قاسمی رئیس قوه وزرا با ارائه گزارش عملکردی از روند شاخص های عملیاتی این شعبه در حوزه منابع، مصارف و مطالبات، سوالات و دیدگاه های خود را در خصوص ارتقای اهداف شعبه ارائه کرد. در مورد موضوعات مختلف فکر و تبادل نظر کردند.
در ادامه این بازدید قیطاسی در بازدید از اداره املاک تملیک بر لزوم تعیین تکلیف قانونی اموال و اموال متعلق به بانک تاکید کرد و خواستار تسریع در اقدامات این اداره در رفع وظایف محوله شد. .
مدیرعامل بانک دی در بازدید از معاونت حقوقی بر لزوم نظارت مستمر و مستمر قانونی برای تکمیل پرونده تاکید کرد و همچنین نکاتی را در خصوص گزارش مستمر از فعالیت وکلای بانک دی و برگزاری دوره های آموزشی حقوقی بیان کرد. برای سر شاخه ها
قیطاسی در پایان این بازدید همچنین از ادارات مختلف و سایر دفاتر بانک دی در ساختمان وزارتخانه از جمله اداره مبارزه با پولشویی، ریسک، ممیزی داخلی و بازرسی بازدید و دستورات بهبود فرآیندهای اداری و نظارت بر موضوعات مختلف را صادر کرد.