مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

افزایش سهم بانک دی در بازار پول کشور با همت شعب و واحدهای مرکزی

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک دی; علیرضا قیطاسی مدیرعامل بانک دی از شعب و واحدهای مرکزی مستقر در ساختمان وزارتخانه بازدید کرد.

قیطاسی در این بازدید از نزدیک در جریان فعالیت های معاونت حقوقی بانک و اداره مبارزه با پولشویی، مدیریت ریسک، بازرسی، عملیات شعب شهرستان، فروش اموال، حسابرسی داخلی، امور حقوقی، دعاوی و اجرائیات قرار گرفت.

مدیر کل بانک دی در بازدید از شعبه، خواستار نظارت مستمر و نظارت دقیق و جاری بر دستگاه های خودپرداز و ارزیابی کیفیت تسهیلات و خدمات ارائه شده به مشتریان شد.

قیطاسی در ابتدای این بازدید در بازدید از شعبه وزارتی ضمن ارزیابی تلاش همکاران در جهت ارتقای اهداف شعبه، تقویت اصل مشتری مداری و تلاش برای افزایش سهم بانک دی در کشور را مورد اشاره قرار داد. بازار بانکداری پولی .

مدیرعامل بانک دی در خصوص آخرین وضعیت منابع، مصارف و فعالیت‌های واحد وزارتی گفت: برای جذب مشتری و افزایش کیفیت خدمات به ویژه برای جامعه هدف بانک باید برنامه‌های مختلفی ارائه شود. “

وی افزود: پیش بینی می شود شعبه وزارتی که خدمات حقیقی و ارزی را ارائه می دهد، برای افزایش سهم سپرده های ارزان قیمت، جذب مشتری، وصول مطالبات جاری و بلندمدت و جذب منابع جدید ارزی تلاش مضاعف کند.

در این بازدید قاسمی رئیس قوه وزرا با ارائه گزارش عملکردی از روند شاخص های عملیاتی این شعبه در حوزه منابع، مصارف و مطالبات، سوالات و دیدگاه های خود را در خصوص ارتقای اهداف شعبه ارائه کرد. در مورد موضوعات مختلف فکر و تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید  در ازای عادل فردوسی پور زن از آب در آمد! / نقاشی

در ادامه این بازدید قیطاسی در بازدید از اداره املاک تملیک بر لزوم تعیین تکلیف قانونی اموال و اموال متعلق به بانک تاکید کرد و خواستار تسریع در اقدامات این اداره در رفع وظایف محوله شد. .

مدیرعامل بانک دی در بازدید از معاونت حقوقی بر لزوم نظارت مستمر و مستمر قانونی برای تکمیل پرونده تاکید کرد و همچنین نکاتی را در خصوص گزارش مستمر از فعالیت وکلای بانک دی و برگزاری دوره های آموزشی حقوقی بیان کرد. برای سر شاخه ها

قیطاسی در پایان این بازدید همچنین از ادارات مختلف و سایر دفاتر بانک دی در ساختمان وزارتخانه از جمله اداره مبارزه با پولشویی، ریسک، ممیزی داخلی و بازرسی بازدید و دستورات بهبود فرآیندهای اداری و نظارت بر موضوعات مختلف را صادر کرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *