افزایش سرمایه فارس تصویب شد



به گزارش شمانیوز ، مجمع عمومی فوق العاده شرکت پتروشیمی خلیج فارس با حضور 79.6 درصد از سهامداران و اعضای مجمع در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.

بیان چگنی رئیس هیئت مدیره فارس به عنوان رئیس این مجمع با تبریک عید سعید فطر و ولادت امام زمان (عج) این افزایش سرمایه را در راستای هزینه های شرکت پتروشیمی خلیج فارس در سال جاری عنوان کرد. پروژه های گروه

پس از این جلسه گزارش بازرس قانونی قرائت شد.

سعید محبی فرد، معاون مالی و سرمایه گذاری گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت: این افزایش سرمایه برای هزینه های سرمایه ای در هلدینگ است که در سال مالی گذشته 2700 میلیارد تومان برای افزایش پرتفوی شرکت 7000 میلیارد تومان هزینه شده است. شرکت.” سرمایه گروه را برای پروژه ها افزایش دادیم و 32 هزار میلیارد و 400 هزار میلیارد تومان برای بازپرداخت بدهی های ارزی شرکت های ملی نفت و پتروشیمی هزینه کردیم. اگر این بدهی را پرداخت نکرده بودیم امروز این گروه بیش از چهار میلیارد دلار بدهکار بود.

موافقان و مخالفان این افزایش سرمایه به بیان دیدگاه های خود پرداختند و در نهایت با اکثریت آرا افزایش سرمایه فارس از 28700 میلیارد تومان به 48 هزار و 950 میلیارد تومان از محل سود انباشته تصویب شد. . .

روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس

بیشتر بخوانید  آغاز لیگ برتر هندبال مردان در ماه آگوست / شرط تسویه حساب تیم ها - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

دیدگاهتان را بنویسید