مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

افزایش ساعت کاری میادین میوه و تره بار تهران

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: مشاور رییس کل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار گفت: روز جمعه میادین از ساعت 7.30 الی 20:00 به صورت کامل باز هستند.

مشاور مدیرکل و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت بازار شهرداری تهران با اشاره به استقبال چشمگیر شهروندان از میادین میوه و تره بار در روز پنجشنبه (21 اردیبهشت) گفت: تمامی میادین و میادین میوه و تره بار. شهرداری تهران روز جمعه (23 اردیبهشت) از ساعت 7:30 الی 20:00 به طور کامل باز است.

مصطفی پورنصیری با تاکید بر اقدامات و تمهیدات سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران برای عرضه و عرضه محصولات به شهروندان، افزود: تمامی مواد غذایی و لوازم مورد نیاز شهروندان به میزان کافی در میادین میوه و تره بار موجود است و مشتریان می توانند آسوده خاطر باشید و اعتماد کنید.» آنچه را که نیاز دارید در این مراکز بخرید.

مشاور مدیرکل و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت بازار شهرداری تهران با بیان اینکه این سازمان آمادگی کامل برای ارائه خدمات به شهروندان را دارد، گفت: برای حفظ آرامش خانواده ها و تثبیت و تعدیل قیمت ها، مدیریت بازار سازمان شهرداری تهران از امکانات خود استفاده می کند.


بیشتر بخوانید  شرایط دریافت وام فوری 100 میلیونی بدون ضامن بانک ملت اعلام شد + مبلغ قسط

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *