افزایش ساعت اجرای طرح ترافیک از مهر 1401



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه طرح ترافیک جدید تهران با یک ساعت افزایش نسبت به طرح قبلی اجرا می شود، گفت: از این موضوع بازخورد گرفته می شود. طرح و در صورت نیاز اجرا خواهند شد در اجرای طرح تغییر بیشتری می یابد و ترافیک بر اساس بازخورد اعمال خواهد شد.

سردار محمدحسین حمیدی در پاسخ به سوالی مبنی بر نظر پلیس مبنی بر تغییر زمان اجرای طرح ترافیک در شهر تهران، گفت: همانطور که قبلا اعلام شده بود، با تصویب شورای ترافیک شهر تهران، زمان اجرای طرح ترافیک تهران تعیین شد. طرح ترافیک از اول مهر به ساعت 6:30 تغییر کرد. صبح تا ساعت 6 بعد از ظهر خواهد بود. در مورد ساعات و محدوده طرح ترافیک جدید به توافق رسیدیم و آن را تصویب کردیم و هیچ برنامه ای برای ایجاد تغییر در ساعات طرح ترافیک نداریم.

وی با بیان اینکه یک ساعت به زمان اجرای طرح ترافیک اضافه شد، گفت: تنها تغییر نسبت به تابستان این است که ساعت اتمام طرح ترافیک از ساعت پنج تا شش عصر است. این در حالی است که در گذشته و قبل از شیوع کرونا، زمان اجرای این طرح تا هفت شب بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره احتمال ایجاد تغییرات دیگری در طرح ترافیک پایتخت توضیح داد: با توجه به اینکه هنوز بازخوردی از طرح ترافیک جدید دریافت نشده است، باید بازخورد جمع آوری شود و در صورت منفی بودن بازخورد آن ضروری است. بازخورد پس از بررسی اطلاعات فضا بازگشایی می شود تصمیم جدید و بازنگری در طرح ترافیک صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید  جدایی تلخ ارسلان مطهری از استقلال

حمیدی درباره تغییر محدوده طرح ترافیک نیز گفت: هنوز تصمیمی گرفته نشده است، این کار نیاز به کار تخصصی و بررسی های متعدد دارد.

دیدگاهتان را بنویسید