افزایش ساعات کار خطوط مترو تهران در پایان سال



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه از افزایش اعزام قطار در خط یک به ایستگاه حرم مطهر امام خمینی (ره) در روزهای پنجشنبه و جمعه آخر سال خبر داد.

مهدی شایسته اصل با اشاره به سنت حسنه زیارت قبور و شهدا در آخرین پنجشنبه و جمعه سال گفت: تهران در حال اعزام به ایستگاه حرم امام است. حمینی (ره) رو به افزایش است.

وی افزود: در روزهای عادی نیمی از قطارهای خط مترو تهران 1 فقط به ایستگاه شهرری اعزام می شوند و با شنت در این ایستگاه به طیریش باز می گردند. اما در آخرین پنجشنبه و جمعه سال (26 و 27 اسفند 1400) تمامی قطارهای این خط به سمت حرم امام خمینی (ره) و کهریزک تردد می کنند که ظرفیت مسافر در ایستگاه منتهی به بهشت ​​زهرا (س) را دو برابر می کند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه قطارها در روز پنجشنبه 4 تا 5 دقیقه راه دارند، خاطرنشان کرد: 70 نیروی کمکی به کارکنان مستقر در ایستگاه های خط یک اضافه می شود تا در پنجشنبه و جمعه گذشته خدمات بهتری به مسافران داشته باشند.

شایسته اصل گفت: خدمات ویژه مسافران در روز جمعه 27 اسفندماه به ویژه در نوبت صبح به اعزام قطارهای ویژه ادامه می دهد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شرکت مترو تهران و حومه، وی در پایان خاطرنشان کرد: تا پایان سال تا ساعت 23 ساعت سرویس دهی خطوط مترو در تهران یک افزایش می یابد. ساعت

بیشتر بخوانید  پل ارتباطی لبنان با خارج قطع شده است

دیدگاهتان را بنویسید