افزایش در بیماران سرپایی و بستری در کرونر در هفته گذشته / 3 استان علاوه بر مرگ


به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری فارس سیما سادات لری در مورد آخرین وضعیت بیماری کوید 19 در کشور گفت: میانگین دفعات بستری در بیمارستان ویروس کرونا این کشور به ازای هر 100000 نفر جمعیت 13.12 نفر مثبت گزارش می کند و استان های ایلام ، یزد ، کرمان ، مازندران و بوشهر به ترتیب بیشترین میزان بستری شدن در عروق کرونر مثبت را در کشور دارند.

وی ادامه داد: همچنین میانگین شیوع مرگ و میر ناشی از این بیماری در حدود 13.13 نفر در هر میلیون نفر است و استان های سیستان و بلوچستان ، یزد و بوشهر بیشترین میزان مرگ و میر ناشی از بیماری ناشی از ویروس کرونا را دارند. “

معاون وزیر بهداشت گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی در کشور از حد مطلوب فاصله دارد و استان های یزد و هرمزگان کمترین میزان انطباق با پروتکل های بهداشتی در کشور را دارند.

طبق گفته وزارت بهداشت ، لاری گفت: “ویروس جهش یافته دلتا نسبت به جهش های ویروس کرونا ویروس کرونا سریعتر شیوع و شیوع دارد و با توجه به توزیع گسترده آن در بسیاری از مناطق کشور ، بیش از هر کس دیگری به دنبال پروتکل های بهداشتی است. “زمان دیگر مهم است و اگر روند ادامه پیروی از دستورالعمل های بهداشتی ادامه یابد ، شرایط بیماری در کشور بسیار دشوارتر خواهد شد.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: ما از همه مردم عزیز کشورمان می خواهیم که حتی در صورت تزریق واکسن تاج همچنین مشکلات بهداشتی مانند استفاده از ماسک و نبود محله های بسته و شلوغ را نیز مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید  یک ورزشکار آمریکایی پرچم کشورش را نادیده می گیرد

وی همچنین گفت: امیدواریم در روزهای آینده با ورود محموله های جدید واکسن کرونا ، روند واکسیناسیون Covid 19 تسریع شود.

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید