افزایش حقوق کارمندان برای سال آینده



آنچه دیگران می خوانند:

جبار کوچینی نژاد عضو کمیسیون برنامه و محاسبات بودجه شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به جزئیات قانون بودجه سال 1402 اظهار داشت: در لایحه بودجه سال 1402 افزایش داشته است. شامل حقوق کارمندان دولت 20 درصد.

وی ادامه داد: البته با تصویب مجمع می توان به تدریج حقوق کارکنان دولت را در سال آینده افزایش داد به گونه ای که کارمندانی که درآمد کمتری دارند و کارمندانی که بیشترین درآمد را دارند بیشتر شود. حقوق افزایش حقوق کمتری دریافت خواهد کرد.

عضوکمیسیون برنامه ها و محاسبات بودجه مجلس تصریح کرد: در معاونت منابع 700 هزار میلیارد تومان از محل درآمدهای مالیاتی و حدود 250 هزار میلیارد تومان از محل درآمدهای ویژه کشور پیش بینی شده است.

کوچینژاد خاطرنشان کرد: همچنین در بودجه سال 1402 صادرات روزانه یک میلیون و 400 هزار بشکه نفت به قیمت 80 دلار در هر بشکه پیش بینی و در نظر گرفته شده بود.

وی افزود: حدود 300 هزار میلیارد تومان وام به بخش ساخت و ساز اختصاص یافت.

یکی از اعضای کمیسیون برنامه و محاسبات بودجه مجلس گفت: در رابطه با تامین درآمد حاصل از فروش اوراق، طبق قانون برنامه ششم دولت باید تا سقف 80 هزار میلیارد تومان اوراق بفروشد اما ما باید منتظر ماند که آیا بودجه 1402 بر اساس قانون برنامه ششم یا هفتم تصویب می شود، سرنوشت چه خواهد شد؟

بیشتر بخوانید  سلفی مرگبار؛ دختر گردشگر به دره سقوط کرد


دیدگاهتان را بنویسید