افزایش حقوق سربازان وظیفه + جزئیات



به گزارش سلام نو به نقل از فارس، خدمت سربازی یکی از موضوعات مهم خانواده های ایرانی است، زیرا مردان جوان برای تعیین وضعیت سربازی باید 18 ساله شوند یا سربازی را گذرانده باشند و یا از معافیت از جمله ادامه تحصیل برخوردار شوند. پزشکی .، حمایت و … استفاده.

یکی از مهم ترین دغدغه های جوانان خدمت سربازی موضوع حقوق است. حقوقی که طبق قانون باید به کارکنان وظیفه پرداخت شود. این موضوع در سال های اخیر مورد درخواست کاربران بوده و از سوی مسئولان ستاد کل و نمایندگان مجلس نیز پیگیری شده است تا جایی که در سال های اخیر دستور افزایش حقوق های متعددی داده شده تا در نهایت به میزان مقرر در قانون منتهی شود. قانون.

اما در جریان تصویب لایحه لایحه بودجه 1401 سال گذشته، یکی از موضوعات مهم در مورد سربازان بحث افزایش حقوق بود که مقرر شد حداقل حقوق سربازان به حدود 3 میلیون و 300 هزار تومان افزایش یابد. موضوعی که هنوز محقق نشده و باید منتظر ماند.

از سوی دیگر بحث افزایش حقوق سربازان تنها در بودجه سال 1401 به پایان نرسیده است و از ابتدای اسفند 90 تاکنون 250 هزار تومان به حقوق همه سربازان اضافه شده است. اما این مبلغ اضافی افزایش قانونی قابل توجهی بود که در مجلس و رسانه ها پیگیری شد.

حال این سوال پیش می آید که مبلغ مصوب مجلس برای افزایش حقوق سربازان چه زمانی محقق و به حساب سربازان واریز می شود؟

به گفته مسئولان باید تا اول اردیبهشت منتظر ماند و دید چه میزان بودجه برای ستاد کل نیروهای مسلح در نظر گرفته می شود تا به عنوان افزایش حقوق سربازان پرداخت شود. در این صورت می توان از افزایش حقوق میلیون ها سرباز و میزان دقیق آن خبر داد.

بیشتر بخوانید  عکس دیده نشده از دوران کودکی لیندا کیانی

دیدگاهتان را بنویسید