افزایش تلفات سیل شرق تهران +9 فوت; 12 مجروح و 16 مفقود در فیروزکو / آخرین جزئیات



به گزارش سلام نو؛ عصر پنجشنبه موج دوم سیل و طوفان شهرهای دماوند و فیروسکو را درنوردید.

استاندار تهران امروز در بازدید از مناطق آسیب دیده شهرستان فیروسکو گفت: سیل در منطقه حباله رود 9 فوتی، 16 مفقود و 12 مصدوم داشت. خوشبختانه 10 مصدوم به صورت سرپایی مداوا شدند و دو نفر نیز به بیمارستان منتقل شدند. .

منصوری با اشاره به اینکه 5 شهر درگیر سیل شدند اما خسارت اصلی و عمده در فیروسکوه رخ داده است، گفت: علت تاخیر در امدادرسانی در این مناطق بسته شدن راه های دسترسی و تردد جاده ها است که پس از امداد رسانی. وضعیت، نیروها و وسایل کمک رسانی به حالت عادی بازگشته است.

وی سپس گفت: در تلاش هستیم با بسیج ظرفیت تمامی شهرداری ها، دستگاه های خدماتی و اجرایی و عوامل امدادی در استان و شهرستان های استان تهران، ظرفیت خدمات رسانی را در فیروزکوه افزایش دهیم.

استاندار تهران گفت: شدت تخریب راه های بین روستایی بسیار زیاد بود و از صبح موفق شدیم راه ها را بازگشایی کنیم که با توجه به بسته بودن راه ها تاخیر در امدادرسانی وجود داشت.

منصوری ادامه داد: شب گذشته با قطاری که از گرمسار به فیروسکو می رفت مردم را از آن منطقه خارج کردیم. اولویت برای ما در این شرایط، کشف مفقودین است و شناسایی آغاز شده و همه مجموعه ها در حال کار هستند.

استاندار تهران افزود: خطر آبگرفتگی در شمال استان وجود دارد که مردم مراقب باشند اما متأسفانه شاهد حرکت گردشگران همچنان به سمت فیروسکوه هستید.

منصوری در خصوص وضعیت امامزاده داوود خاطرنشان کرد: مسئولان در حال رسیدگی به وضعیت سیلاب امامزاده داوود هستند و مسئولان در تلاش هستند تا هر چه سریعتر وضعیت به حالت عادی بازگردد.

بیشتر بخوانید  هیچ ناامنی در مرز ایران با افغانستان / تعدادی از کارگران افغان به ایران آمده اند

دیدگاهتان را بنویسید