افزایش تعداد کشته شدگان تاج در استان مازندران – اخبار مازندران – اخبار استان تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب ساریبا وجود همه هشدارها و محدودیت ها ، متأسفانه تعداد موارد و تعداد بیماران کرونر پذیرفته شده در این استان افزایش یافته است.

این مشکل باعث نگرانی مردم شده است و بسیاری آن را پنجمین دوره شیوع و بیماری عروق کرونر قلب در استان مازندران می دانند.

به طور عمده؛ مهمانی ها ، جشن ها و میهمانی های خانوادگی ، بازدید از تفرجگاه های جنگلی و ساحلی و عدم استفاده از ماسک های بهداشتی و رعایت نکردن فاصله فیزیکی از جمله دلایل مهم فراوانی و افزایش تعداد بستری شدن در کرونر است.

دکتر سید عباس موسوی ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، درباره آخرین وضعیت این بیماری در استان گفت: در 24 ساعت گذشته 237 بیمار مشکوک به بیماری کرونر قلب در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه مازندران. علوم پزشکی در حومه.

وی افزود: در این مدت 150 مظنون در بیمارستان بستری شده و از بیمارستان ها مرخص شده و به درمان خود در منزل ادامه می دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در حال حاضر 1061 فرد مشکوک به عروق کرونر بر اساس تشخیص بالینی در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری هستند که از این تعداد 176 نفر تحت مراقبت های ویژه بستری هستند. واحدهایی با علائم بیماری حاد تنفسی و 6 وی در 24 ساعت گذشته درگذشت.

دکتر سید فرزاد جلالی ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز با اشاره به اینکه در حال حاضر 254 بیمار مشکوک به تاجگذاری در بیمارستان های بابل بستری هستند ، تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته 60 بیمار جدید پذیرفته شده و 36 بیمار نوشته شده است بیرون

بیشتر بخوانید  سید جلال: همه پنالتی ها نمی توانند برای پرسپولیس باشند

وی افزود: 33 بیمار در واحدهای مراقبت ویژه عروق کرونر تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل بستری شدند.

به گزارش تسنیم ، در یک شب با پذیرش 297 بیمار کرونر جدید ، تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی مازندران و بابل به 1315 نفر رسید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید