مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

افزایش تعداد مفقودین سیل اخیر به 26 نفر

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: فوت 78 نفر در سیل در کشور قطعی شده و تعداد مفقودان از 16 نفر به 26 نفر رسیده است.

محمدحسن نامی روز شنبه 24 مردادماه در بازدید از روستای آهنگران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دلیل پدیده بادهای موسمی حجم زیادی از سیل در ایران ایجاد شد و به دلیل اینکه وضعیت و رفتار مردم نمی تواند. پیش بینی می شود این سیل خسارت وارد کرده است.

وی افزود: خوشبختانه با توجه به حجم انبوه بارانی که در کشور باریده و میزان آب باریده شده تاکنون 78 نفر جان خود را از دست داده اند. گم شده تا الان

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: بر اساس تاکید ریاست جمهوری اسلامی ایران، اساس کار بر جبران همه خسارات مردم در بخش کشاورزی، باغات، استخرها، برکه ها، دامداری هاست. ، گاو و غیره خسارت به طور دقیق ارزیابی شد.

برنامه دولت برای کمک به مناطق سیل زده

نامی افزود: همچنین کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باید خسارات وارده به ساختمان‌های مسکونی، راه و شهرسازی، خسارات وارده به راه‌ها و پل‌ها و سایر بخش‌ها و همچنین خسارت سایر بخش‌ها اعم از خودرو و وسایل نقلیه را ارزیابی کنند. ارگان مقامات . به احتمال زیاد در 4 شنبه آینده حقوق اولیه برای تمامی استان های مشمول بر اساس میزان خسارت برای رفع نیازهای اولیه تعیین می شود.

وی ادامه داد: حدود یک هفته پیش سیل در غرب اروپا رخ داد و بر اساس آمار منتشر شده 184 نفر جان باختند و بیش از 1500 نفر مفقود شدند.

بیشتر بخوانید  زمزمه سرود «سلام فرمانده» زائران اربعین + فیلم

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور افزود: اگرچه در حوزه پیشگیری کمبودهایی داریم اما با مدیریت خوب مسئولان و گروه های جهادی توانسته ایم از آسیب های زیادی در کشور جلوگیری کنیم.

وی بیان کرد: دستگاه های قضایی، انتظامی و امنیتی نیز در این بین فعالیت های خوبی داشتند و همیشه در کار بودند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *