مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

افزایش تب کرونر در کردستان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



ایسنا / کردستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی 195 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته تاکنون در استان خبر داد.

فرزین رضایی گفت: هم اکنون 304 بیمار مبتلا به بیماری کرونر قلب در بیمارستان های استان بستری هستند.

وی با اشاره به تعداد بستری در کردستان به تفکیک شهرستانها در استان ، افزود: در سنندج: 184 نفر ، ساکز: 13 نفر ، مریوان: 37 نفر ، کروه: 18 نفر ، بیجار: 25 نفر ، کامرون: 9 نفر ، دیواندره: 7 نفر ، بانه: 5 نفر ، دهگلان: 2 نفر و سروآباد: 4 نفر.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: هم اکنون 35 بیمار مبتلا به بیماری کرونر قلب در بخش ویژه بستری می شوند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان ، رضایی از فوت 2 بیمار در 24 ساعت گذشته خبر داد و تعداد مرگ و میر ناشی از بیماری عروق کرونر قلب در کردستان از ابتدا تاکنون 1391 اعلام شده است و گفت: : این تعداد 566 نفر در سنندج ، 253 نفر در سقز ، 107 نفر در قروه ، 80 نفر در كامیاران ، 107 نفر در بانه ، 79 نفر در دیواندره ، 61 نفر در بیجار ، 115 نفر در مریوان ، 20 نفر در دهگلان و 3 نفر در سروآباد جان آنها از دست دادند که همه موارد به صورت بهداشتی و مطابق با دستورالعمل های مربوطه دفن شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خطاب به شهروندان گفت: ادامه روند فاصله اجتماعی ، استفاده از ماسک ، شستن منظم دست با آب و صابون ، اعمال اصول بهداشتی و قرنطینه تا شکسته شدن زنجیره این ویروس کشنده ، در غیر این صورت در صورت افزایش تعداد افراد آلوده و مرگ به تاج در حومه شهر را خواهیم دید.

بیشتر بخوانید  جزئیات بخش ویژه پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند اعلام شد / به بخش کرونا اضافه شود

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *