افزایش بیماری کرونر قلب در اتحادیه اروپا با واکسیناسیون آهسته همزمان است


به گزارش ایرنا به نقل از France24 ، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان روز جمعه هشدار داد که موارد جدید Covid-19 ناشی از ویروس دلتا در آلمان در حال افزایش است. مرکل با انتشار این اخطار ، از آلمانی ها خواست واکسن بیشتری مصرف کنند. وی در یک کنفرانس خبری در برلین گفت: “ما شاهد رشد فزاینده و نمایی (بیماری عروق کرونر قلب) هستیم.” هر تزریق واکسن یک قدم کوچک در مسیر رسیدن به حالت طبیعی است.

ضربان قلب کرونر در آلمان در هفته گذشته به 12.2 در هر 100000 رسیده است ، بیش از دو بار از اوایل ژوئیه. صدراعظم آلمان با اشاره به افزایش تعداد موارد بیماری عروق کرونر قلب ، گفت: “ممکن است لازم باشد اقدامات بیشتری انجام دهیم.”

افزایش بیماری کرونر قلب در اتحادیه اروپا با واکسیناسیون آهسته همزمان است

در همین حال اتحادیه اروپا گفت که بیش از 200 میلیون نفر واکسینه شده اند که بیش از نیمی از آنها بزرگسال هستند ، اما واکسیناسیون تا پایان ماه ژوئیه هنوز به هدف 70 درصدی نرسیده است.

براساس این گزارش ، آلمان یکی از معدود کشورهای اروپایی است که در هفته های اخیر شاهد افزایش بیماری کرونر قلب بوده است. ویروس برای اولین بار در هند شناسایی شد.

از ابتدای اپیدمی کرونر جهانی در دسامبر 2019 ، بیش از چهار میلیون نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند و اکنون نوع ویروس کرونا کرونر “دلتا” افزایش یافته و دولت های مختلف را مجبور به استفاده مجدد از اقدامات کنترل و کنترل ویروس کرده است. .

در فرانسه ، اقدامات لازم در این هفته برای حضور در هر رویداد یا مکانی با بیش از 50 نفر به منظور داشتن مدرکی به نام “گذرنامه سلامتی” انجام شد. بر این اساس ، افراد برای حضور در این سایت ها باید مدارکی مبنی بر واکسیناسیون یا آزمایش تاج منفی داشته باشند. در فرانسه ، 21000 تاج جدید در روز چهارشنبه ثبت شد که بیشترین تعداد از اوایل ماه مه (اواسط ماه مه) است.

بیشتر بخوانید  نسخه فوری برای پایین آوردن فشار خون

ایتالیا همچنین روز پنجشنبه اعلام کرد که برای بازدید از مکان هایی مانند رستوران ها و سالن های بدنسازی به گواهی نامه های بهداشتی نیاز است. در انگلستان ، جایی که بیشتر محدودیت های تاجگذاری در این هفته برداشته شد ، دوباره موارد افزایش یافته است ، سوپرمارکت ها نسبت به کمبود مواد غذایی به دلیل قرنطینه شخصی اجباری هشدار داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید