افزایش بیماری عروق کرونر قلب در تهران



به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، علیرضا زالی روز چهارشنبه در افتتاحیه نمایشگاه بزرگ خدمات سلامت با موضوع آخرین وضعیت کرونا در تهران و دستاوردهای نظام سلامت در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 3900 نفر بیماران در بیمارستان های تهران بستری و 1010 نفر از آنها در بخش مراقبت های ویژه هستند.

وی خاطرنشان کرد: اما در 24 ساعت گذشته حدود 990 بیمار جدید در بیمارستان های تهران بستری شدند که از این تعداد 210 نفر در بخش مراقبت های ویژه هستند.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری تاج تهران ادامه داد: تعداد کل بیماران سرپایی بستری شده در 24 ساعت گذشته از مرز 19 هزار و 200 نفر گذشت و به نظر می‌رسد با وضعیت رو به گسترشی مواجه هستیم.

وی تاکید کرد: همانطور که در سایر استان ها مشاهده می کنیم، در تهران افزایش چشمگیر و رو به رشد ابتلا به بیماری عروق کرونر در بخش های بستری و سرپایی داریم.

خدمات چشمگیر در حوزه درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی پس از انقلاب
زالی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات خوبی در حوزه درمان در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ارائه شد، ادامه داد:

وی افزود: همچنین یک میلیون و 200 هزار نفر خدمات اورژانس دریافت کردند که این حجم عظیم خدمات بسیار مهم است و همه این خدمات از برکت انقلاب اسلامی و ادغام آموزش در تحقیقات و تحقیقات انجام شده در حوزه سلامت است. و درمان.”

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب این خدمات وجود نداشت و دانشگاه ها محدودتر بودند اما امروز بخشی از افتخارات دانشگاه را در قالب نمایشگاه سلامت به مناسبت ارائه کردیم. دهه فجر».

بیشتر بخوانید  تصادف وحشتناک خودروی کلاسیک در خیابان پس از شکستن ترمز / فیلم

وی افزود: امروز 1500 نفر از حوزه دانشگاه ها تحقیق و تدریس می کنند و این تعداد معدل مشخصی از خدمات را به ما نشان می دهد.

زالی ادامه داد: 12 دانشکده در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و 78 مرکز تحقیقاتی فعال در این دانشگاه و 200 شرکت دانش بنیان نیز در این دانشگاه فعال هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: امروز بخش بزرگی از این دانشگاه است که هفت مرکز تحقیقاتی و آموزشی دانشگاه شرکای بین المللی سازمان بهداشت جهانی هستند که قبل از انقلاب

وی افزود: این مراکز به عنوان نمایندگان مجاز سازمان بهداشت جهانی در سطح بین المللی و مدیترانه شرقی روابط بین الملل فعالیت می کنند.

به گزارش ایرنا، نمایشگاه سرو سلامت با هدف ارائه گزیده ای از دستاوردهای دانشگاهی در حوزه های آموزشی، پژوهشی، بین المللی، دانشجویی، دارویی و تجهیزاتی، بهداشت و مدیریت پس از انقلاب اسلامی با حضور وزیر بهداشت برگزار شد. . بهرام عین اللهی بهداشت آزاد، درمان و آموزش پزشکی.

این نمایشگاه شامل بخش‌هایی مانند «دانشگاه در نگاه اول»، «گذر قطعات»، «در مسیر توسعه»، «چهره‌های ماندگار»، «سرو سفید»، «کتاب‌ها و انتشارات» به همراه محصولات دارویی و تجهیزات پزشکی است. . با مشارکت محققان دانشگاه به بازار مصرف ارسال شد.

دیدگاهتان را بنویسید