مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

افزایش اعتبار طرح رتبه بندی معلمان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، یوسف نوری پنجشنبه شب در نشست صمیمی با فرهنگیان شهرستان مریوان با بیان اینکه بحث رتبه بندی اواخر در دولت قبل مطرح شد، افزود: این موضوع با این موضوع مواجه شد. بسیاری از مشکلات بدون هیچ کار حرفه ای هشت سال پیش فرصت داشت آن موضوع را نهایی و اجرایی کند، اما آن را به دولت بعدی موکول کرد.

وی ادامه داد: اعتبار رتبه بندی از 200 هزار میلیارد ریال طی سه سال به 680 هزار میلیارد ریال افزایش یافت که امسال 380 هزار میلیارد ریال اضافه شد و اعتبار رتبه بندی با همکاری دولت، هیات امنا و مجلس شورای اسلامی است. الان سه و نیم بار و تصویب شد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه کار رتبه بندی معلمان در حال انجام است، افزود: معلمان شاغل در کلاس درس و معلمان استثنایی مشمول این طرح نمی شوند که با آیین نامه جدید معلمان مقطع ابتدایی مناطق مرزی و محروم هر سال تغییر کرده است. سال ارفک در نظر گرفته شده و هر چهار سال یک بار رتبه می گیرد و نخبگان نیز برای اولین بار در سه سال این رتبه را دریافت می کنند.

وی از تدوین به موقع آیین نامه رتبه بندی معلمان توسط مسئولان آموزشی خبر داد و گفت: از روز دوشنبه هفته آینده در جلسات متعدد در دولت و با تاکید رئیس جمهور در کمیسیون دولت مطرح و زودتر ارائه می شود. “

نوری موضوع رتبه بندی یعنی بالا بردن کیفیت آموزش را مهم ترین ماده دانست و گفت: برای ارتقای کیفیت آموزش باید کاری کرد و قطعا همه مشکلات سیستم آموزشی حل می شود.

بیشتر بخوانید  تحقیق در مورد کاربرد اثر انگشت در زندگی اجتماعی

وی همچنین به تخصیص 380 هزار میلیارد ریال به 850 هزار محصول در 18 ماه گذشته برای اجرای قوانین رتبه بندی اشاره کرد و گفت: این میزان مشخص است و نمی توان چیزی از آن کم و زیاد کرد و انتظار داریم معلمان با دانش به موضوع نگاه کنند. ” .

اشتغال یکی از شاخص های اقتصادی در آموزش و پرورش است

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت کار معلمان در جامعه به میزان ارزش افزوده در آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: در مقطع ابتدایی بیشترین ارزش افزوده را داریم و تنها معلم نقش تعلیم و تربیت را دارد. نرخ را افزایش می دهد. “ارزش اضافه شده است.

وی نرخ بازده تحصیلی را یکی دیگر از شاخص های اقتصادی معرفی کرد و گفت: این نرخ بازدهی با سایر بخش های آموزش و پرورش برابری می کند.

نوری یکی دیگر از شاخص های اقتصادی در آموزش و پرورش را اشتغال دانست و گفت: هنرستان های ما 80 درصد اشتغال با اهداف خوبی دارند.

وی ایجاد سرمایه اجتماعی و فرهنگی و ایجاد سواد مختلف در بین دانش آموزان را از دیگر نقش های مهم آموزش و پرورش در جامعه برشمرد و به تبیین و تبیین این کارکردها اشاره کرد.

وزیر آموزش و پرورش از اقدام مهم دیگری در آموزش و پرورش برای حل مناطق مرزی خبر داد و گفت: جامعه معلمان ما سالم ترین، بهترین و عزیزترین قشر جامعه هستند و دست هر فرهنگی را دوست داریم.

وی گفت: تجمعات قانونی در راستای تحقق مطالبات موجه معلمان حق معلمان است و این موارد باید با قانون حل و فصل شود.

بیشتر بخوانید  ساعت بازی فوتبال ایران - انگلیس

نوری با بیان اینکه معلمان ما انسان های شریفی در جامعه هستند، اضافه کرد: این افراد پرتلاش هم مطالباتی دارند که باید بیان شود و مطالباتشان حل شود.

تصمیمات کارگروه 12000 نفری در مهرماه صادر خواهد شد

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به فعالیت نیروهایی به نام مهر آفرین در آموزش و پرورش گفت: این طرح در سال 1386 مطرح شد و این نیروها که حدود 60 هزار نفر هستند کد کارمندی ندارند و نیروهای پیمانکاری تغییری نکرده اند. وضعیت.”

وی افزود: برای حدود 20 هزار نفر از گروه عملیاتی اعم از شهریه، خدمات و حرکتی که در شب عید بود دستور صادر کرده ایم و از اول مهرماه امسال حدود 12 هزار نفر صادر می شود.

وزیر آموزش و پرورش همچنین از یکسان سازی حقوق اساتید دانشگاه ها خبر داد و گفت: در دولت قبل هم می توانستند این اقدامات را انجام دهند که متاسفانه نشد.

وی خود را دادستان کل فرهنگیان کشور خواند و گفت: همه مسائل آموزش و پرورش باید در خود نظام آموزشی حل شود.

نوری همچنین از حمایت و همکاری مجمع خیرین مدرسه ساز با آموزش و پرورش قدردانی کرد و گفت: سال گذشته خیرین خیر 3400 میلیارد تومان به آموزش و پرورش کمک کردند و مدرسه ای برای دانش آموزان ساختند و هفته گذشته نیز قول افزایش دو برابری داد. آن مقدار.”

وی بار دیگر از عملکرد معلمان دلسوز در ایام ولیعهد تقدیر کرد و گفت: از 15 میلیون و 500 هزار دانش آموز و 7 میلیون پیش دبستانی تنها 7 نفر مبتلا به بیماری تاج در کشور داریم.

بیشتر بخوانید  آزادی و بازگشت ۲۱ زندانی ایرانی از امارات به کشور

وزیر آموزش و پرورش از راه اندازی قرارگاه آموزشی دادگستری برای 16 استان مرزی کشور خبر داد و گفت: در این طرح معلم ثابت تامین می شود.

طبقات مخروطی و سنگی برچیده می شوند

وی خاطرنشان کرد: تمام کلاس ها و کلاس های سنگی باید برچیده شود و مدرسه بدون منبع بهداشتی نداشته باشیم و با کمک موسسات خیریه این کار را انجام خواهیم داد.

نوری با اشاره به تخصیص بی سابقه وام برای چمن مصنوعی مدارس گفت: برآورد می شود 1.150 میلیارد تن وام به ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی جبران عقب ماندگی پایه تابستانی باشد و این اقدامات مابقی را جبران می کند.

وزیر آموزش و پرورش اجرای سند تحول بنیادین را مهمترین کار آموزش و پرورش خواند و اظهار داشت: این مهم در دستور کار قرار گرفته و انجام خواهد شد.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش روز پنجشنبه وارد کردستان شد. وی سپس با حضور در گلزار شهید بهشت ​​محمد سنندایی با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

دیدار صمیمی با جمعی از فرهنگیان و اطلاع رسانی از مشکلات و مطالبات آنان، دیدار با تشکل های دانشجویی کردستان و سفر به شهر مریوان از برنامه های سفر یک روزه وی به کردستان بود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *