افراد بالای 60 سال باید واکسن کرونر بزنند



به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام والمسلمین محمود ترابی در خطبه های این هفته عبادت سیاسی نماز جمعه گنبدکاووس که به دلیل رنگ قرمز تاج در این شهر با جمعیت محدود و بهداشت کامل برگزار می شود ، اظهار داشت: ایران برکت در مراکز بهداشتی کشور و گنبدکاووس و افراد واجد شرایط باید واکسینه شوند.

وی با اشاره به تزریق دوز دوم واکسن کو ایران برکت توسط مقام معظم رهبری ساعاتی پیش ، افزود: واکسیناسیون به ایمنی جامعه در برابر بیماری کرونر قلب کمک می کند و مرگ و میر ناشی از این بیماری را کاهش می دهد.

حجت الاسلام ترابی با اشاره به قطعی برق و مشکلات ناشی از آن در مناطقی از کشور و گنبدکاووس ضمن توصیه به مردم برای صرفه جویی در مصرف آب و برق ، از مسئولان آب شهرستان نیز خواستند از آب استفاده کنند چاه های کشاورزان که توانایی برای رفع کمبود این ماده حیاتی و کاهش مشکلات مردم از آب آشامیدنی استفاده کنید.

امام جمعه گنبدکاووس با تبریک میلاد امام هادی (ع) و همچنین گرامیداشت پنجم مرداد ، سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1979 ، گفت که نمازهای مذهبی و سیاسی جمعه در جمهوری اسلامی ، که بیش از 40 سال از تأسیس آن می گذرد ، یک نعمت الهی برای ملت ایران است.

وی همچنین با اشاره به عقب نشینی نیروهای آمریکایی از افغانستان آن را شکست این کشور استکباری دانست و افزود: “همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند” راهی جز مقاومت در برابر شر آمریکا و مداخله در منطقه و جمهوری اسلامی وجود ندارد. پیام به ملتهای منطقه. این مقاومت است ، زیرا در سایه آن آمریکا در حال شکست است.

بیشتر بخوانید  از کمبود تجهیزات الکترونیکی تا مهم‌ترین علت تصادفات در خراسان جنوبی

در اولین خطبه های نماز جمعه ، حجت الاسلام ترابی نیز ضمن خوش آمدگویی به عید سعید غدیر خم ، اهمیت این عید بزرگ اسلامی را ابراز و بر لزوم برگزاری مناسک آداب و رسوم مردم تأکید کرد.

شهر گنبدکاووس حدود 375 هزار نفر جمعیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید