افراد بالای 55 سال در کرمانشاه برای ثبت نام واکسن تاج – آژانس مهر | اخبار ایران و جهان



ابراهیم شکیبا در گفتگو با گزارشگر بیشتر مدعی: متولد 1345 و قبل از آن در شهرهای استان کرمانشاه جهت ثبت نام در سیستم واکسیناسیون ویروس کرونا برای salamat.gov.ir درخواست دهید.

وی افزود: او حق ثبت نام در سیستم واکسیناسیون ویروس را دارد. ویروس کرونا شما باید از طریق تلفن همراه یا رایانه به این سایت بروید و پس از انتخاب استان ، کد ملی و شماره تلفن همراه را وارد کنید ، شهر محل سکونت خود را انتخاب کنید و بلافاصله لیست پایگاه های واکسن این شهر در هر پایگاه در روز اول نمایش داده می شود از نوبت اگر یک فضای خالی وجود داشته باشد ، نمایش داده می شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: برای واکسیناسیون علیه این ویروس ویروس کرونا وی توضیح داد: نیازی به انتظار در صف نیست ، واجدین شرایط یکی از پایه ها و روز و ساعت تزریق واکسن را انتخاب می کنند. ویروس کرونا تعیین کنید.

به گفته شکیبا ، افراد بالای 55 سال باید برای اولین واکسیناسیون ثبت نام کنند ویروس کرونا آنها نیازی به داشتن سابقه سلامت ندارند.

واکسیناسیون مشاغل پرخطر در برابر ویروس ویروس کرونا در کرمان

وی در خصوص واکسیناسیون همه گروه های اعلام شده توسط وزارت بهداشت کرمانشاه در این هفته ، افزود: کارکنان بانک ، روزنامه نگاران ، رانندگان بین شهری ، معلمان دانشگاه و حوزه ، قضات و کارکنان دادگاه ، معلمان و زندانیان و واکسن از کارکنان زندان ها ویروس کرونا تزریق کنید.

شکیبا گفت: واکسیناسیون این گروه ها با همکاری سازمان های مربوطه در مکان های مورد نظر این سازمان های نیروهای بهداشتی و زیر نظر کامل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه انجام می شود.

بیشتر بخوانید  داور عصر جدید عزادار عشقش شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به ویژگی های محل واکسیناسیون گفت: این سایت ها باید دارای فضای مناسب و وسیع ، دارای تهویه و امکانات و زیرساخت های لازم از جمله اینترنت ، کامپیوتر ، یخچال “.

دیدگاهتان را بنویسید