افت و خیز قیمت خودرو + جدول



آنچه دیگران می خوانند:

بازار امروز با توجه به اخبار مثبت سیاسی مبنی بر کاهش قیمت خودرو، شکلی نوسانی به خود گرفته است. اما برخلاف تصور، قیمت خودروهای امروزی نیز همراه با کاهش افزایش یافته است.

بر اساس برآوردهای امروز، «خیما اس 5 پلاس» 25 میلیون کاهش در بازار به ثبت رساند، اما با این کاهش، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» 6 میلیون افزایش و افزایش قیمت «رانا پلاس» 2 میلیون ثبت شد. تومان. نوسانات قیمتی در بازار خودرو در حالی رخ داد که به گفته فعالان این بازار امروز نرخ دلار در حال کاهش بود اما بازار خودرو بدون توجه به اخبار سیاسی و نرخ دلار به راه خود ادامه داد.

از سوی دیگر افت قیمت ها در حالی رخ داد که به گفته فعالان بازار هنوز خبری از خریدار نیست و طرح فروش محصولات این شرکت خودروسازی از طریق مکانیسم صف موجب تعمیق رکود در بازار شده است.

قیمت محصول ایران خودرو

از محصولات پرطرفدار ایران خودرو می توان به «207 پاناراما اتوماتیک»، «حیما اس 5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان می دهد «سمند سورن پلاس» 592 میلیون تومان قیمت خورده و نسبت به روز گذشته تغییری در قیمت نداشته است. «هایما اس 5 پلاس» یک میلیارد و 390 میلیون تومان در بازار قیمت داشت و افت 25 میلیونی را تجربه کرد.

رانا پلاس در میان محصولات ایران خودرو امروز با 2 میلیون افزایش با قیمت 505 میلیون تومان در بازار فروخته شد. «داناپلاس» در بازار امروز ۶۷۵ میلیون تومان تغییر قیمت نداشت.

بیشتر بخوانید  فال ابجد امروز | خبرهای خوشی برات تو راهه! | از این نعمت خدا غافل نشو! + تفسیر دقیق

«دنا پلاس توربو اتوماتیک» با 6 میلیون افزایش 892 میلیون تومان ارزش گذاری شده است. اما در میان پرطرفدارترین ایران خودروهای امروز، قیمت «207 پاناراما اتوماتیک» 995 میلیون تومان باقی ماند.

قیمت خودرو


دیدگاهتان را بنویسید