افتخار دیگر ایران برای داور



جام جهانی فیفا 2021 در لیتوانی که زیر نظر فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) برگزار می شود ، یعنی حضور دو زن ایرانی در پست ها و مسئولیت ها در مسابقات مردان ، یک غافلگیری را برای ایران رقم خواهد زد.

گلوریا ناظمی ، داور سرشناس فوتسال ایران که سابقه داوری در مقدماتی مسابقات المپیک جوانان و جام جهانی مردان را دارد ، قبلاً به مسابقات فیفا دعوت شده است. حتی در جهان بسیار نادر است و هیچ اطلاعاتی در مورد قضاوت زن در جام جهانی مردان.

همچنین به دکتر زهره هراتیان که یکی از پزشکان لیست فیفا است ، برای شرکت در جام جهانی مردان ابلاغ شد. هراتیان همچنین سابقه حضور در جام جهانی 2018 به عنوان افسر پزشکی در بازی ایران و چین را دارد و همچنین در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان افسر پزشکی زن در رقابت مردان حضور داشته است. با این حال ، این اولین بار است که او در یک تورنمنت فوتسال با این سطح و در جام جهانی شرکت می کند ، که ممکن است تعجب آور برای فوتبال ایران باشد.

جام جهانی فیفا 2021 از 12 سپتامبر تا 3 اکتبر 2021 (21 سپتامبر تا 11 اکتبر 1400) میزبان لیتوانی خواهد بود. تیم ملی فوتسال کشورمان نیز در این مسابقات شرکت می کند و در گروه F با آرژانتین ، آمریکا و صربستان هم گروه است. .

بیشتر بخوانید: گل محمدی به ازدحام برخی اعتراض کرد

253 251

بیشتر بخوانید  جزئیات تصادف اتوبوس 14 خودرو در تهران اعلام شد

دیدگاهتان را بنویسید