افتتاح 18 پروژه در کشور به ارزش بیش از 3000 میلیارد تن



رضوانی فر گفت: در ایام مبارک عید غدیر و همچنین هفته آینده ، 18 پروژه آماده افتتاح در کشور داریم که در مجموع بیش از 3 تریلیون تن ارزش دارد و حدود هزار شغل مستقیم ایجاد می کند.

به گزارش ایسنا ، به نقل از شستا ، محمد رضوانی فر مدیرعامل شستا در مراسم افتتاح پروژه توسعه پالایش نمک گرمسار با اشاره به اقدامات انجام شده در شستا اظهار داشت: امروز شرکت سرمایه گذاری هامون صبا در بازار سرمایه پیشنهاد شد. . “دو سال و نیم پیش ، این میزان کمتر از 60 درصد سبد سهام شستا بورس بود. امروزه بیش از 93 درصد از سبد سهام شستا بورس اوراق بهادار است.

رضوانی فر ادامه داد: منظور و مفهوم این اقدامات شفافیت بیشتر ، پاسخگویی و پاسخگویی بیشتر و توانایی مقایسه نتایج گروه شستا با رقبای مشابه در بازار سهام ، خارج از بازار سهام و صنعت است.

مدیرعامل شستا گفت: یکی از اقدامات مهمی که از اوایل دهه 1400 در شستا با جدیت بیشتری انجام شده این است که ما موظف هستیم هر محصولی را که می توان از طریق مکانیسم و ​​ساختار کالا در بورس عرضه کرد ، ارائه دهیم. تبادل. “

وی یادآور شد: یکی از مشکلاتی که در مجتمع های تولیدی وجود دارد رانت هایی است که در زمینه فروش محصول و همچنین خرید مواد اولیه مورد نیاز است. شستا مفتخر است که در سه ماهه اول سال جاری ، نسبت به سه ماهه 1399 ، تناژ محصولات ارائه شده در بورس کالا از 230،000 تن به بیش از یک میلیون تن و ارزش آن از 800 میلیارد تن به بیش از 4000 میلیارد تن

بیشتر بخوانید  آنتونیو باندراس به ایندیانا جونز 5 پیوست - مهر نیوز | اخبار ایران و جهان

وی افزود: در حال حاضر محصول سولفات شرکت معدن آملا از طریق بورس کالا در دسترس است. به منظور جلوگیری از اجاره بها در این زمینه ، فروش در بستری رقابتی ، قابل کنترل ، مشاهده و شفاف انجام می شود.

مدیرعامل شستا تاکید کرد: شرکت معدن آملاح در سال گذشته بیش از 250 میلیارد دلار سود خالص به دست آورد. ایجاد این سود خالص ، که یک الزام ذاتی یک هلدینگ اقتصادی است ، به پروژه های عمرانی اجازه می دهد تا علاوه بر استفاده از ظرفیت قبلی ، احیا و نوسازی و ایجاد ظرفیت جدید ، از طریق آن پیشرفت کنند.

رضوانی فر تاکید کرد: ظرفیت جدید به معنی اشتغال جدید ، تولید جدید ، درآمدزایی برای منطقه ، توسعه منطقه ای و توسعه ملی است. باید از اقوامی که در شرکت معدن Amla کار می کردند تشکر کنم. در روز بازدید دکتر سلیمانی از این هلدینگ ، سود خالص شرکت اصلی هلدینگ کمتر از 600 میلیارد تن بود. امسال ، جلسه آنها در شرایطی برگزار می شود که بیش از 3200 میلیارد تن سود خالص شرکت اصلی آنها است و این تغییر در تمام مزارع و ستون های شستا در دو سال و نیم گذشته ، عمدتا سود 32 کاملاً آشکار است. تریلیون تن توسط شستا با تلاش همه مدیران ، کارکنان و کارگران عزیز.

مدیرعامل شستا گفت: پروژه های عمرانی ، پروژه های عمرانی و پروژه های ایجاد چند برابر سریعتر از گذشته اجرا شده است. خبر دیگر این است که در روزهای خوش عید غدیر و همچنین هفته آینده ، 18 پروژه آماده افتتاح در کشور داریم که ارزش آنها در مجموع بیش از 3 تریلیون تن است و حدود هزار شغل مستقیم ایجاد می کند. . بیشتر این پروژه ها در شهرها و مناطق محروم و دارای امتیاز کمتر است که به رشد و توسعه این مناطق کمک می کند.

بیشتر بخوانید  روکش تخت رو اینطوری مرتب کن دیگه بیرون نمیزنه | مرتب کردن ملحفه تخت به شیوه هتل ها +ویدئو

پایان گزارش آگهی

دیدگاهتان را بنویسید