افتتاح 14 واحد تولیدی در زنجان موجب رونق اقتصادی استان می شود



ناصر فاگفوری روز پنجشنبه در جلسه کارکنان برای تسهیل و رفع موانع تولید در استان افزود: “بر این اساس ، سه واحد تولیدی دیگر آماده افتتاح هستند ، سه واحد دیگر تا ماه اکتبر و بقیه تا پایان ماه دایر خواهند بود. همه تجهیزات وارد شده است و یک مشکل وجود دارد. “چنین چیزی در این زمینه وجود ندارد.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه در سال گذشته تعدادی از واحدهای تولیدی در استان افتتاح شد اظهار داشت: امسال مدیریت سال تولید ، بازدارندگی و پشتیبانی را تعیین کرده است که علاوه بر سیاست های اعمال شده برای انجام مسئولیت های مدیریت ، لیستی است با بزرگترین پروژه های مهم و بزرگ که تأثیر بسزایی در رونق اقتصادی بیشتر و اشتغال در استان دارند شمارش می شود.

وی با اشاره به اینکه با اجرای تورها عموم مردم از این پروژه ها و پیشرفت آنها مطلع می شوند ، گفت: بر این اساس روند پیشرفت فیزیکی پروژه ها و بروز مشکلات توسط استانداران استانی برای رفع موانع رصد می شود در اسرع وقت استفاده خواهد شد

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان از شرکت فرآیند نورین ابهر به عنوان یکی از پروژه های مهم راه اندازی شده در سال جاری نام برد و گفت: فولاد آلیاژی و الکترود جوشکاری باز بود. برای تکمیل زنجیره با مقدار بالاتر ، از بخش ذوب استفاده می شود

به گفته وی ، پیش بینی می شود امسال این قسمت از دهه فجر به بهره برداری برسد که در حال حاضر 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بیشتر بخوانید  ترور ناموفق رئیس جمهور ماداگاسکار. دو شهروند فرانسوی دستگیر شدند

فاغفوری با بیان اینکه خط پودر شرکت گلرنگ پدیده شیمی افتتاح می شود ، افزود: پیشرفت فیزیکی این بخش به اتمام رسیده است و امکان باز شدن آن تا پایان تیرماه سال جاری وجود دارد که می تواند در زمان مناسب انجام شود. “

وی از افتتاح پروژه دیگری به عنوان مقاله صنعتی اشراق خبر داد و گفت: این پروژه شامل اولین واحد تولید کربنات کلسیم در استان است که با توجه به هدف افتتاح در شهر صنعتی اشراق واقع شده و بخشی از پروژه های زیست محیطی است. دهه فجر امسال. “که 65٪ پیشرفت دارد.

این مقام مسئول ادامه داد: مجتمع غذایی کیلوس زنجان ، یکی از بزرگترین پروژه های غذایی استان ، در سال 1984 کلنگ زنی شد. پیشرفت فیزیکی بخش آبجو اعلام شد ، اما به دلایلی از جمله مشکلات مدیریتی ، پروژه A نبود یک ماه و نیم پیش ، با ورود مجموعه زعفران ، مشکلات هنگام خرید این مجموعه و پرداخت هزینه تعویض برطرف شد.

وی افزود: بر این اساس خط استخراج مالت ، آبجو مالت کامل به بهره برداری رسیده و خط مالت 70 درصد پیشرفت دارد که این یکی از سه پروژه در کشور است که به اتمام رسیده و افتتاح می شود در صورت برنامه ریزی و با حضور کارمندان دولت. “

رئیس سازمان صنعت ، استخراج و تجارت استان زنجان خاطرنشان کرد: در طرح توسعه شرکت منگنز آنا کیمیا در زنجان نیز نیاز کشور به حدود 22 تن پرمنگنات در نظر گرفته شده که با ایجاد این طرح ، روزانه ظرفیت تولید حدود 30 تا 35 تن خواهد بود و به بیش از نیاز کشور خواهد رسید.

بیشتر بخوانید  تا حالا کشک بادمجان با مرغ و عدس خوردی؟محشره! | طرز تهیه کشک بادمجان با مرغ +ویدئو

وی یادآور شد: پروانه بهره برداری از این مجتمع صادر و یک انبار پرمنگنات ساخته شده است که با گشایش طرح توسعه خودکفایی این محصول در کشور محقق می شود و تنها واحد ملی محسوب می شود و نمونه ای از اقتصاد مقاومتی است.

دیدگاهتان را بنویسید