افتتاح یک سالن ورزشی با 6000 صندلی در شیراز



ایسنا / فارس سالن ورزشی چند منظوره 6000 نفری شیراز ، به نام شهید كاسم سلیمانی ، با دستور رئیس جمهور پس از 13 سال انتظار به عنوان یكی از پروژه های ملی افتتاح شد.

سالن ورزشی 6000 نفری ، یکی از پروژه های مصوب مقام معظم رهبری برای بازدید از شیراز در ماه مه 2008 ، ظهر پنجشنبه 15 ژوئیه 1400 ، در جریان برنامه کنفرانس ویدیویی به سفارش رئیس جمهور و با حضور مقامات استانی افتتاح شد.

مراسم افتتاحیه این پروژه ملی تا زمان تحویل برق و آب ، سالن اصلی و سایر بخشها به سیستم تهویه مجهز شده و طبق گفته تعدادی از ذینفعان ، در صورت تهیه حداقل سه ماه استفاده می شود زمان. طول می کشد. برای تأمین برق موقتی مراسم افتتاحیه از سیستم برق اضطراری استفاده شد.

استاندار فارس در مراسم افتتاحیه این مرکز ورزشی در شیراز گفت: سالن 6000 نفری شیراز یکی از پروژه های مورد نیاز استان است تا بتواند ورزشهای داخل سالن را با توجه به استانداردهای جهانی در شیراز به عنوان مرکز خدمات. در منطقه جنوب کشور

عنایاتولا رحیمی با بیان اینکه تاکنون 80 میلیارد تومان برای ساخت این سالن ورزشی هزینه شده است که در محاسبات فعلی این پروژه هزینه بسیار بالاتری خواهد داشت ، گفت: فاز اول این سالن ورزشی امروز افتتاح شد و زمین مورد نیاز برای سایر نیازهای پروژه مانند پارکینگ استخراج و قراردادهای لازم منعقد شده است و در آینده نزدیک ساخته خواهد شد.

استاندارد فارس با تأکید بر اینکه سرانه ورزشهای داخل سالن و فضای باز در استان در هشت سال گذشته دو برابر شده است ، افزود: “ما هنوز در زمینه سرانه ورزش به استانداردهای لازم نرسیده ایم. اما در هشت سال گذشته شاهد جهشی مضاعف بوده ایم.

بیشتر بخوانید  ایتالیا قهرمان یورو 2020 شد

رحیمی ادامه داد: امروز علاوه بر افتتاح یک سالن برای 6000 نفر ، 12 پروژه را به طور همزمان افتتاح خواهیم کرد که شامل دو چمن بزرگ ، هشت چمن کوچک و سالن های دیگر در شیراز و سایر شهرهای استان فارس است.

به گزارش ایسنا ، زیربنای سالن 6000 نفری شیراز 1500 متر مربع است و مساحت کل مجموعه حدود 6،600 متر مربع است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید