افتتاح و کلنگ‌زنی 71 پروژه صنعتی و عمرانی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی همزمان با هفته دولت



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش به نقل از دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، بیش از 61 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور محقق شد. . و افتتاح 82 طرح صنعتی، عمرانی و کشاورزی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور بود و هم اکنون به مناسبت هفته دولت 71 پروژه سرمایه گذاری صنعتی و عمرانی برای دومین بار در این مناطق افتتاح می شود.

در فاز دوم افتتاح پروژه ها در دولت سیزدهم، 4 منطقه آزاد تجاری- صنعتی (کیش، ارس، انزلی و اروند) و 5 منطقه ویژه اقتصادی (انرژی پارس، سهلان، ارگ جدید باما، پتروهمیجا و لرستان) با کل سرمایه گذاری میلیون و 180000 میلیارد ریال به طور همزمان افتتاح یا وصول می شود.

بهره برداری از 51 طرح که ارزش آنها بیش از 63 هزار میلیارد ریال است و ایجاد شغل جدید برای 17 هزار و 741 نفر که از این تعداد 5 هزار و 743 نفر به صورت مستقیم و 11 هزار و 998 نفر به صورت غیرمستقیم مشغول به کار خواهند شد.

همچنین از مجموع 20 طرح پیش بینی شده در مناطق آزاد (ارس و انزلی) و مناطق ویژه اقتصادی (انرژی پارس، سهلان و لرستان) برای 2 هزار و 806 نفر به صورت مستقیم و برای 2 هزار و 489 نفر به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی خواهد شد. خواهد آورد

بیشتر بخوانید  محتویات هولناک تلفن همراه، مربی فوتبال را به دام انداخت


دیدگاهتان را بنویسید