افتتاح نخستین نمایشگاه تحول صنعت خودرو



آنچه دیگران می خوانند:

مراسم رونمایی و افتتاحیه نخستین نمایشگاه تحول صنعت خودرو کشور صبح امروز با حضور سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون حمل و نقل وزیر صمت صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه گشایش یافت. نمایشگاه بین المللی تهران

سید رضا فاطمی امین وزیر صلح در این مراسم پلت فرم و محصول خودروی اقتصادی، پلت فرم ملی آفرود، پلت فرم متوسط ​​و خودروی برقی با داخلی سازی بیش از 50 درصد، سامانه هوشمند مدیریت ناوگان خودروهای تجاری را معرفی کرد. و چندین پلتفرم دیگر

منوچهر لگیگی معاون صنعت حمل و نقل وزارت صمت با تشریح هدف از برگزاری این نمایشگاه، برنامه های تدوین شده برای تحول بنیادین صنعت خودرو در دولت سیزدهم را تشریح کرد و گفت: این نمایشگاه در حوزه افزایش تولید، افزایش کیفیت، کاهش هزینه ها و ارتقای رقابت پذیری استارت محصولات صنعت خودروسازی کشور است.

وی همچنین افزود: نمایشگاه تحول صنعت خودرو در تلاش است تا به بازارهای صادراتی راه یابد و به سمت دستاوردهای فناوری نوین در حوزه برقی حرکت کند.

نمایشگاه تحول صنعت خودرو از سوم تا ششم شهریور ماه با حضور بیش از 10 شرکت خودروسازی و زنجیره تامین آنها و بیش از 100 شرکت قطعه سازی، دانش بنیان و استارت آپ خودرو در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.


بیشتر بخوانید  فال ابجد امروز | خبرهای خوشی برات تو راهه! | از این نعمت خدا غافل نشو! + تفسیر دقیق

دیدگاهتان را بنویسید