افتتاح مهمانپذیر شهدای مدافع سلامت بانک ملی ایران –


به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک ملی، این که ساختمان در ۱۰ واحد در خیابان ظهیرالاسلام به بهره برداری رسید، پس از مراکز گودرز، شفا و کوثر، چهارمین مرکز در تهران برای اسکان همکارانی است که از سایر استان ها برای معالجه و درمان به پایتخت مراجعه می کنند.

محمدرضا حسین زاده در این مراسم که با حضور نصرت اله شهبازی معاون پشتیبانی و عضو هیات عامل، حسینعلی سخندان مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری، محمد شهرام اخلاق دوست مدیر امور حراست، روسای ادارات رفاه و درمان، مدیریت و فروش اموال تملیکی و مازاد، روابط عمومی، رییس دانشکده پرستاری و رییس بیمارستان بانک برگزار شد، ضمن قدردانی از همکارانی که در راه اندازی این مرکز کوشش داشتند، گفت: شاید یکی از مهمترین دغدغه های همکارانی که از دیگر استان ها و شهرستان ها برای معالجه به بیمارستان بانک مراجعه می کنند، بحث اسکان باشد و راه اندازی این قبیل مراکز می تواند تا حدی مشکلات را مرتفع کند.

وی تصریح کرد: امکانات خوب و مناسبی برای اسکان در این مرکز در نظر گرفته شده و همکاران در صورت نیاز می توانند از آن بهره مند شوند.

افتتاح مهمانپذیر شهدای مدافع سلامت بانک ملی ایران

حسین زاده ضمن آرزوی سلامتی برای همه همکاران خاطر نشان کرد: شاید کم تر بانک و بیمارستانی چنین امکاناتی را برای همکاران خود فراهم کند اما تلاش ما رفاه حال همکاران و ایجاد امکانات مناسب برای آنهاست.

همچنین مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری نیز با بیان اینکه توسعه این مراکز تا ۵۰ واحد مسکونی ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: در زمان مراجعه همکار به درمانگاه های بانک، هماهنگی های لازم برای اسکان نیز از سوی مسئولان فنی همان درمانگاه صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید  ترمز گرانی خودرو کشیده شد / خودرو بخریم یا نه؟ -

حسینعلی سخندان همچنین از حذف دفترچه های درمانی در تهران از پس فردا خبر داد و گفت: از روز سه شنبه هفته جاری، دیگر نیازی به دفترچه درمانی در تهران نیست و همکاران می توانند برای امور درمانی خود از کد ملی استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید