افتتاح شتابزده پروژه نیمه تمام بعدی ؛ آیا فرودگاه سقز آماده است – اخبار کردستان – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب سنندایی ، برنامه ریزی برای افتتاح عجولانه محصولات نیمه تمام در دولت دوازدهم در آخرین روزهای زندگی دولت ، نه تنها در کشور بلکه در استان کردستان ، به یک رویکرد مبارک تبدیل شده است که کارمندان دولت ، بدون فکر کردن در مورد عواقب آن ، فقط برای پر کردن رزومه و آمار عملکرد فکر کنید. افتتاح اولیه پروژه نیمه تمام جاده سنندای – مریوان در 8 ژوئیه انجام شد ، زمانی که تنها 16 روز بعد شاهد اولین تصادف و کشته شدن سه کرد در این محور بودیم.

در تاریخ 29 ژوئیه ، استاندار کردستان رسماً تاریخ افتتاح فرودگاه سقز را در عید قربان اعلام کرد ، این بیانیه با استقبال مردم و واکنش نمایندگان سقز و بانه در پارلمان و برخی از کاربران فضای مجازی روبرو شد.

بهزاد رحیمی ، نماینده فعلی سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی ، اخیراً به افتتاح زودهنگام فرودگاه سقز پاسخ داده و در مکاتبه ای با وزیر راه و شهرسازی ، خبر غیرمنتظره فرود هواپیما را فقط یک خبر اعلام نکرده است. نشانه پایان فرودگاه. سقز. در مورد ادامه روند افتتاح اولیه ، که متأسفانه در گذشته در سدهای چراغ ویس سقز و عباس آباد- بانه اتفاق افتاد و ردیف بودجه آنها را برطرف کرد و کمبودهای جدی آنها باعث شد نه تنها مردم از وجود آنها لذت نبرند ، بسیار نگران کننده است. همچنین مشکلات مضاعفی دارند. آنها به یک مشکل تبدیل شده اند و هیچ کس مسئولیتی ندارد.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت که پس از افتتاح فرودگاه عید قربان ، وزیر مسئول تکمیل دیوار محیط ، جابجایی مجدد برج های فشار قوی ، تکمیل برق و آب است امکانات ، امنیت ساختمان و اطلاعات وارد شده الزامات پیمانکاران ، محوطه سازی و روشنایی. آیا باند ، ساخت برج رصد سیار و چندین ساختمان دیگر لازم و ضروری است؟ با کدام شرکت هواپیمایی و آژانس مسافرتی قرارداد بسته اید تا افراد عادی بتوانند از خدمات فرودگاه استفاده کنند و فردای افتتاحیه بلیط های رفت و برگشت را دریافت کنند؟ برای جذب و استخدام نیروهای متخصص ، خدماتی و اداری چه تماسی برقرار کرده اید؟ من بعنوان وکیل مردم سقز و بانه معتقدم که این افتتاحیه نمایشی است و افتتاح آن مناسب نیست و مسئولیت هرگونه تصادف جاده ای و هوایی و تأخیر در عملیات آینده به عهده جنابعالی است و باید در این طرح تجدید نظر کنید.

بیشتر بخوانید  تقویت زیرساخت های فناوری مدارس ایلام

نماینده سقز و بانه در مجلس گفت: کسانی که از چندین سال قبل فرصت خدمت در پست های مدیریت عالی استان را ندانسته اند و فقط به فکر سیاست بازی و تأمین منافع مثلث و میادین قدرت در کردستان بوده اند ، اکنون هستند گیج و در تلاش برای جبران کاستی ها. آنها با نقاط ضعف یک دولت بی پروا و ناامید کنار می آیند.

گفت: آقای استاندار! وجدان مردم کردستان را دیگر آزرده نکنید. فرود هواپیما در فرودگاه ساكز چیز جدیدی نیست و مردم ساكز بارها در موارد اضطراری شاهد آن بوده اند. جاده جایگزین سقز – مریوان بدون انتظار دور زدن استاندارد یا روگذر یا زیرگذر سریعاً مورد بهره برداری قرار گرفت و به یک کشتارگاه تبدیل شد. اگر خون از بینی این روگذر و انحراف ناشی شود ، شما مقصر اصلی هستید و باید پاسخگو باشید. اتفاقی که در جاده جدید مریوان افتاد و باعث کشته شدن سه نفر از یک استان شد. پس از بیش از شش ماه ، یک سرمایه گذار به دلیل ضعف مدیریتی ، خرابکاری و انسداد (به جای مانع) موفق به ساخت آجر برای مدیران و تیم اقتصادی شما (کشاورزی) نشده است. یا باید تخریب شود ، یا حداقل دولت باید به ساخت ساختمانهای اداری ، گمرک و غیره ادامه دهد ، در حالی که ادعا می کند سرمایه گذاران خارجی را دعوت و جذب می کند. گزارش و دستاوردهای سفر اخیر دبیر شورای عالی مناطق آزاد را روشن کنید ، تا همه شاهکار و برنامه ریزی برای انتقال پروژه بازار سیران بند به دوستان قزاقستان را بشناسند ، که باعث تمسخر و رسوایی شد.

بیشتر بخوانید  کدام خودرو امسال بیشترین کاهش قیمت را داشته است؟ + جدول

درخواست نماینده سقز و بانه در مجلس از وزیر راه و شهرسازی مبنی بر امتناع از افتتاح فرودگاه سقز نه تنها عملی نشد بلکه امروز در مراسم فاز اول این پروژه عملیاتی شد. توجه نکنید ، ما به مردم دروغ نمی گوییم و خدا را شکر همه وعده هایمان محقق شده است. اگر امروز اصراری به افتتاح آن نداشتیم ، می توانست 10 سال دیگر به طول انجامد! وی در بخشی دیگر از سخنان خود افتتاح این پروژه نیمه تمام را تأیید کرد و افزود: امیدواریم شرکت فرودگاه های کشور سرانجام این پروژه بزرگ را به سرانجام برساند تا مردم این منطقه از نعمت های آن بهره مند شده و بهره مند شوند. .

انتهای پیام / 481 / ت

دیدگاهتان را بنویسید