افتتاح سفارت در ابوظبی در اسرائیل اوج تعهد به نظام سلطه است – آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهرمتن این بیانیه به شرح زیر است:

کل عمل نیز به دلیل ضعف و تحقیر شیخ موذی است نشینان مزدوری در ابوظبی تحت لوای سیاه استکبارستیزی صهیونیسم جهانی به مناسبت گشایش جاسوسی در سرزمینهای اشغالی و اشغالی فلسطین عزیز ، اقدامات خائنانه و ضد اسلامی برخی از سران کشورهای اسلامی علیه آرماند قدس شریف در منطقه برای ایجاد ارتباط با رژیم کودک کشی بار دیگر ثابت کرد که این تلاشهای فروتنانه و مزدورانه بدون شک نشانگر اوج تعهد دولتها. مزدور منطقه ، به ویژه النهیان ، نظام سلطه است.

این اقدام غیرقانونی و مرموز با هدف نادیده گرفتن جنایات این تومور سرطانی در منطقه غرب آسیا انجام می شود که ظلم آشکاری و خیانت پایدار به ملت بی دفاع و مظلوم فلسطین و دیگر کشورهای تحت ستم توسط صهیونیسم بین المللی است. گروهها و تحقق اهداف شوم جنبشهای تکفیری و ایجاد ناامنی در این برهه حساس در منطقه روابط دوستانه و وحدت بین کشورهای خاورمیانه را مختل خواهد کرد.

بدون شک ، مواضع خصمانه حاکمان شیطانی مزدور و آدمخواران در سراسر جهان امروز در افتتاح سفارت جاسوسی و توضیح مواضع موذیانه علیه آرماند قدس شریف باعث فروپاشی و از بین بردن این سرطان و ارباب و اربابان آنها نه تنها در بلکه در جهان بشریت. مخفی نیست که منطق بی اساس جریان منفور استکبار و جانشین آنها ، غربی ها و افراط گرایان ضعیف عنصر منطقه ای ، همیشه بر اساس منافع مادی و جاه طلبی های سیاسی آنها است.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ضمن محکومیت این رقص در ابوظبی به دلیل انتقال آرمان الهی قدس شریف و زمینه سازی جنایات کشورهای تحت ستم فلسطین با افتتاح سفارت ، بنام از مبارزان فلسطینی ، آزادی خواهان و اندیشمندان جهان برای برخاستن. همبستگی در برابر این جنبشهای خصمانه و اقدامات منفورانه و سیاستهای جبهه اشتباه علیه مردم مظلوم جهان ، به ویژه فلسطین ، جسورانه است و به آرمان قدس شریف و تشکیل فلسطین متحد از رودخانه به دریا رسیده است تا شاهد آن باشد نابودی اشتباه و جبهه خشک به لطف خدا. ریشه کنی استکبار و قطع دستهای آغشته به خون مردم بی گناه در سراسر جهان و افزایش مقاومت و بیرون راندن مزدوران خون آشام از سلطه سلطه بین المللی صهیونیستها از منطقه و آزادسازی و پیروزی فلسطین با ثبات و یمن تحت ستم توسط شر پنجه های صهیونیست ها.

بیشتر بخوانید  سقف تسهیلات خرید و ساخت مسکن جانبازان و خانواده های شهدا افزایش یافته است - آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان

انشاالله

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری است
15 ژوئیه 1400
هو ذو الحجه
16 ژوئیه 2021

دیدگاهتان را بنویسید