افتتاح خدمات آنلاین پاکان لاندری بهترین خشکشویی اهواز



آنچه دیگران می خوانند:

خشکشویی پاکان نزدیکترین خشکشویی به شماست

وجود سه شعبه در شهر دسترسی به خشکشویی پاکان را برای شما بسیار راحت کرده است. اما ارائه خدمات آنلاین باعث شد شما لباسشویی را به خانه خود بیاورید و لباسشویی را برای خود داشته باشید. زیرا می توانید از خدمات پیک رایگان خشکشویی پاکان نیز استفاده کنید. تلفنی سفارش دهید و به پیک تحویل دهید. سفارش شما به بهترین شکل ممکن شستشو و اتوکشی شده و با پیک درب منزل تحویل داده می شود.

قیمت لباسشویی جهنمی است

نگران قیمت ها نباشید خشکشویی پاکان همواره خدمات خود را با نازلترین قیمت ارائه کرده است تا رضایت شما عزیزان را جلب کند. کلیه نرخ های خدمات خشکشویی کنترل شده توسط اتحادیه و برابر با نرخ مصوب اتحادیه می باشد. اما برای مشتریان عزیز تخفیف های ویژه ای نیز در نظر گرفته ایم که برخی از آنها عبارتند از:

  • با اولین سفارش خود از طریق سایت 30 درصد تخفیف بگیرید.
  • برای هر لباس 10 درصد تخفیف دریافت خواهید کرد. هر چه تعداد لباس های شما بیشتر باشد، تخفیف شما بیشتر می شود.
  • به ازای هر 5 لباس، یک لباس را رایگان می شوییم.

خدمات خشکشویی آنلاین پاکان لاندری

افتتاح سرویس آنلاین خشکشویی پاکان بهترین خشکشویی اهواز

خشکشویی آنلاین پاکان خدمات گسترده ای را ارائه می دهد. اگر می خواهید خانه تکانی کنید و دستتان را به کمد لباس ببرید، پتو و ملحفه های سفید و رنگارنگ را برای شما می شوییم. آیا پرده های شما کثیف است؟ لباس های شسته شده را به نظافتچی ها بسپارید. آیا نمی توانید لباس ها و کت و شلوارها را در خانه بشویید؟ فقط با ما به اشتراک بگذارید ما هر نوع پارچه و لباسی را با هر میزان کثیفی در مدت زمان کوتاهی شستشو خواهیم داد. خدمات خشکشویی پاکان شامل:

شستن پتو

فرقی نمی کند پتو شما گلدار باشد یا هر نوع دیگری، در هر صورت ما آن را مانند روز اول بدون لک و چروک برای شما می شوییم. نگران وزن و سایز پتو نباشید. شستشوی پتوهای یک نفره، کودک، دو نفره… در خشکشویی پاکان با استفاده از مدرن ترین تکنولوژی روز دنیا انجام می شود.

شستن لباس عروس و کت و شلوار

برای درخشش در مراسم عروسی خود به یک لباس تمیز و براق و بدون چروک نیاز دارید. با شما هستیم تا بهترین شب زندگی خود را با تمیزترین لباس ها سپری کنید.

خشک شویی کیف و کفش

آیا تا به حال استفاده از این کیف را به دلیل کثیفی یا لکه متوقف کرده اید؟ ما انواع لکه ها را با تمیز کردن شیمیایی کیسه ها و کفش ها پاک می کنیم. شستشوی پایه لباسشویی پاکان به بافت کیف و کفش شما آسیبی نمی رساند و عمر طولانی خواهد داشت.

شستشو و خشک شویی ملحفه ها

با برگ های لکه دار و زرد شده خداحافظی کنید. زیرا ما آنها را مانند روز اول با درخشش سفید و شگفت انگیز به شما تحویل خواهیم داد. به غیر از ملحفه، می توانید سایر لباس های خود را برای شستشو به خشکشویی بسپارید.

اگر در اهواز یا شهرهای اطراف زندگی می کنید سریعا لباس های خود را خشک کنید و از خدمات خشکشویی اهواز استفاده کنید.pakanlaundri.com ) انجام دادن. خشکشویی ما در منطقه خیان آباد اهواز، در خیابان اصلی اروند، بین 11 تا 12 شرقی واقع شده است. پیک خشکشویی رایگان سفارش شما را در هر زمانی از روز تحویل می دهد. ناگفته نماند که خشکشویی پاکان خدمات آنی را در کمتر از چند ساعت ارائه می دهد که می تواند در مواقع بحرانی راه نجات شما باشد. برای اطلاعات بیشتر و سفارش می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

تلفن های لباسشویی: 061-33386444 و 09168911063

* این مطلب یک رپورتاژ تبلیغاتی است و سایت شما وستی مسئولیتی در قبال آن ندارد


بیشتر بخوانید  جدال بر سر تعطیلی شنبه‌ها | از بخش خصوصی اصرار؛ از مجلس انکار!

دیدگاهتان را بنویسید