افتتاحیه کتاب “عروسک گمشده من” در روز ادبیات کودکان


معصومه ابراهیمی هژیر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان ، با اشاره به برنامه های روز ادبیات کودک و نوجوان اظهار داشت: در این روز کتاب “عروسک گمشده من” نوشته بهناز ضرابی زاده ارائه و منتشر می شود. از مرکز رشد فکری با 2500 جلد چاپ شده است.

وی با اشاره به برنامه مشترک مرکز و فرمانداری گفت: مسابقه کتابخوانی در دو گروه سنی کودک و نوجوان برگزار می شود.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان با اشاره به اینکه برنامه مشترک پنج استان در تاریخ 17 تیرماه در مزار مهدی آذری زادی ، نویسنده کودک و نوجوان برگزار می شود ، افزود: این برنامه توسط پنج استان یزد ، همدان ، خوزستان ، مازندران و کرمان اجرا می شود. ” در قالب زنده و مجازی است.

وی گفت: در این برنامه از استاد اسدولا شوکرانه ، نویسنده کتاب “درباره دیروز” که مربوط به مرحوم مهدی آذری زادی است ، تقدیر می شود. وی گفت بخشی از کنسرت شکر و عسل که به استاد آذری زادی فقید اختصاص داده شده است نیز از این برنامه پخش خواهد شد.

ابراهیمی هژیر تولید محتوا را “مرکز بازیگران” برای ادبیات کودک و نوجوان و مرحوم مهدی آذری زادی اعلام کرد و گفت برنامه ای در ملایر با حضور محسن کریمی شاعر کودک در نظر گرفته شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این روز 42 مرکز شامل 29 مرکز ثابت ، 10 مرکز سیار و 3 مرکز پستی کلیه فعالیت ها را به سمینارهای مجازی عمومی و تخصصی خود در زمینه ادبیات کودک و نوجوان اختصاص می دهند.

بیشتر بخوانید  هشتمین محموله واکسن در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت

انتهای پیام / 89003 /


دیدگاهتان را بنویسید